• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Det hade du så gärna fått göra. Hade bra ont i händerna efter ett tag. Monterade ihop flera stolar, flera bord, några ställ och en lampa. Alldeles ensam med en insektsnyckel och en stjärnskruvmejsel. Det känns, jag kommer nog att ha träningsvärk imorrn

ingenjörsbruden skrev 2009-02-06 09:04:38 följande:
    Mrs D: Ja det är nog lika bra att ringa....känner mig bara så dum...men det är som du säger....det finns inga dumma frågor. Oooooh jag får hjälpa!!!SNälla?! ÄLSKAR att skruva ihop IKEA möbler!! Hoppas att de har det ni ska köpa hemma på lagret!
  • Mrs D to be

nu diskar min i sidenkallinger med hjärtan och snobben som jag köpte till honom på alla hjärtans dag :-P

• Mikabella

Haha underbara män vi har!!!!! Nästa vecka får väl vi ställa upp på kökstjänst i raffset då?!

• Ninnispinnis

HAHA, fick en flashback som säger mig att vi har diskuterat detta innan?

Nej, han har inte bara förklädet på sig, det kanske inte hade varit hellyckat när han steker tournedos...?

passionsblomman skrev 2009-02-06 19:50:29 följande:
    Aldrig är min man sexigare än när han diskar brukar jag säga.Har han BARA det där förklädet förresten?
  • Ninnispinnis

Absolut! Vi firar ju 10 år nästa lördag, så det vore kanske passande...

Mikabella skrev 2009-02-06 21:33:56 följande:
    Haha underbara män vi har!!!!! Nästa vecka får väl vi ställa upp på kökstjänst i raffset då?!
  • passionsblomman

Å hjälp! Ja det har du RÄTT i! Vi gled in på att steka bacon naken också... Jag har provat det och det var en förbannat dålig idé. En av mina sämsta faktiskt...

Men om förklädet är sådär heltäckande och långt fram...
    ...hade det varit rätt roligt med naket bak...eller hur???*ser mycket oskyldig ut*

Ninnispinnis skrev 2009-02-06 22:25:40 följande:
    HAHA, fick en flashback som säger mig att vi har diskuterat detta innan?Nej, han har inte bara förklädet på sig, det kanske inte hade varit hellyckat när han steker tournedos...?
  • passionsblomman

Åh DIG hade jag behövt idag! På riktiga verkligheten! Det har skitit sig totalt bak mellan mina skulderblad och in hela höger axel och arm! Jag borde verkligen inte sitta här och skriva, för det gör ont också, men är man knarkare så är man...BT-beroendet är förfärligt!

Jag skulle vilja attngn promenarade på min rygg och kanakade ut allt och sedan klämde bort alla knölar!!!

Ojojojojoj-vojne vojne!

Hvidbrud skrev 2009-02-07 00:01:11 följande:
    *sitterhärochfånler* vad härliga ni är!
  • Hvidbrud

Aj aj aj! *värmer upp tummarna, tar sats och borrar in dem på det presis riktiga stället, håller-håller-håller-håller lyfter långsamt* Smärta borta! *hokuspokusfillijokos*
    *tar tag i axlarna och ryster och dem så de är helt lösa*
    Vasse go! Fixad!

• Mrs D to be

ja jag har ju kvar mitt fjårtizz raffset hihi köpte det på högstadiet. annars blir det mina nya tanttrorsor *hihi* höga hippsters på cubus 2 för 99 ssssssssåååååå sköna kan rekomendera dem

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!