• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Man väljer kolon, bindestreck och så lilla "p"

Hvidbrud skrev 2009-02-08 00:14:27 följande:
    Hur gör man en sån söt rosa pussgubbe igentligen... ?
  • Ninnispinnis

Du förstod att det var det jag var ute efter? Sötnos! ;-p

Hvidbrud skrev 2009-02-08 00:14:27 följande:
    Hur gör man en sån söt rosa pussgubbe igentligen... ?
  • Ninnispinnis

Nej, så här blir det ju! Tack, kloka, kunniga du!

passionsblomman skrev 2009-02-08 00:49:30 följande:
    Man väljer kolon, bindestreck och så lilla "p"
  • passionsblomman

Ha ha! Om du visste vilket meck jag hade innan jag lärde mig de där gubbarna!!! Jag har gått på kurs med BT-veteranerna...

Ninnispinnis skrev 2009-02-08 00:52:50 följande:
    Nej, så här blir det ju! Tack, kloka, kunniga du!
  • Ninnispinnis

Hej Cantaton! *vinkar tillbaka*

Det är underbart väder med strålande sol hos oss idag, så nu ska jag ut och promenera i solskenet

• Hvidbrud

Tack Passionsblomman!
    Har haft en så mysig morgon med min man... Nu håller vi på att göra oss klara till att åka över bron, titta på hus (iiihh!) och gå på födelsekalas. Ska bli så kul!

*Vinkar till er allihop!*

• Mrs D to be

*vinkvink* här snöardet fortfarande och jag har ett regnmåln över mig med några åskblixtar som blöter ned alla mina statistikanteckningar så att den där tentan bara försvinner i morgon och hela klassen slipper den hihi ne vars men lite roligt jag ska bli sjuksköterska inte labbrotta... vad ska jag ha en kvartilavvikelse till.. ja jag kan ju räkna ut hur många jag kommer att döda för att vi läste mera statistik i 3 an en läkemedelsberäkning!!!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!