• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

god morgon flickor!! idag sitter jag med minhelvetses statistik som jag har tenta på på måndag. Jag började med att slå upp några ord i ne som inte ville komma fram. det slutede med att m2b höll för öronrn undrer mitt lilla raseriutbrot då jag gav honom svar på den otroligt dumma fråga :varför slår du upp saker om du vet vad de betyder?.. älskling?
    Jag kan ju inte komma och skriva vad jag tycker på tentan vadå Underkänd??
    nu ska jag ta ett djupr andetag och fortsätta sedan i kväll ska jag se på melodifestivalen, äta entrecot och dricka rödvin!

• passionsblomman

Just som jag tackade för hjälpen igår åkte jag ut!

Tack för hjälpen idag då istället!

Hvidbrud skrev 2009-02-07 00:13:38 följande:
    Aj aj aj! *värmer upp tummarna, tar sats och borrar in dem på det presis riktiga stället, håller-håller-håller-håller lyfter långsamt* Smärta borta! *hokuspokusfillijokos**tar tag i axlarna och ryster och dem så de är helt lösa*Vasse go! Fixad!
  • passionsblomman

Värmen från vännerna på BT hjälper ALLTID!!!
    Jag hade dock GÄRNA legat och lyssnat på din pling-plong musik irl också just nu!

Hvidbrud skrev 2009-02-07 14:06:55 följande:
    Ja, jag blev också utslängd! hoppas att det hjälpte! vassego!
  • gosbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-07 13:51:45 följande:
    JA! Melodifestivalen! Det hade jag glömt!
    hädare där man kan ju inte glömma melodifestivalen heller..
    nejdå, alla är ju inte fanatiska som jag.
  • Hvidbrud

Nä det har du rätt i!
    Men man tvingade mig att sitta och titta på den danska uttagningen i förra veckan. Då kände jag mig som en hädare! Men idag är det paybacktime! Jag binder fast honom i soffan och gömmer fjärkontrollen!
    Det bästa är att det kommer flera helger i rad! Den danska blir ju avklarad på en helg...
    Moha ha ha!

gosbruden skrev 2009-02-07 14:10:56 följande:
    hädare där man kan ju inte glömma melodifestivalen heller..nejdå, alla är ju inte fanatiska som jag.
  • gosbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-07 14:18:12 följande:
    Nä det har du rätt i!Men man tvingade mig att sitta och titta på den danska uttagningen i förra veckan. Då kände jag mig som en hädare! Men idag är det paybacktime! Jag binder fast honom i soffan och gömmer fjärkontrollen! Det bästa är att det kommer flera helger i rad! Den danska blir ju avklarad på en helg...Moha ha ha!
    Ja, melodifestivalveckorna är som stor fest och det är kul att den pågår i flera veckor. Hur lät låten som vann i danmark då? har varit lite på youtube för att spana på konkurrenterna...

Min sambo sitter med frivilligt och är relativt engagerad

*puuuuh* vi röjer och fixar inför måndag då mäklaren kommer och ska ta lite bilder så vi kan lägga ut vårt hem för försäljning. lite is i magen har vi dock för vi har inte precis hittat någonstans att flytta till men allt löser sig! var till banken men när vi gick därifrån ville jag sjunka genom jorden.. inget roligt besök!
  • Hvidbrud

Tja, den danska var OK.
    Söt kille som sjunger en ballad.
    Ingen vinnare i mina öron 8det är ju bara det svenska bidraget som kan vara det!!)
    Här är den:

Lycka till med husförsäljningen! Var är det ni har hus?

• gosbruden

Tack! Vi har just nu ett radhus som är en bostadsrätt. Vi bor i västerås. Det kännsinte omöjligt att få det sålt men, det är vart vi ska ta vägen som känns lite oklart. Ska kika på ett hus imorgon, får se om det är något att ha

ska ta och kika på danmarks låt, klart att det bara ör sveriges låt som är nått att ha

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!