• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

vad ska ni göra idag förrästen?? jag ska till svärmor och äta middag *wooho slippa laga mat*

• MV85

Idag ska jag på bröllopsmässa här i stan Återstår att se hur stor och fin den är, men kostar bara 100:- så kul oavsett vilket. Vet att det kommer vara en modevisning i alla fall, sen får vi väll se!
    Öppnar inte förrän 15 så gott om tid att slöa hemma först.. skönt på en söndag!

• Mrs D to be

jag va på den som var hemma hos mig kostade 50 i inträde och sög.. heheh men det var gratis tårtprovning *mums* (ärligt så hade jag kunnat göra godare tårta själv)

• MV85

Gratis tårta är gratis tårta... o är man en sån gottegris som jag så hehehe nej, men det blir kul bara att se vad de hittat på

• Mrs D to be

dom hade saltlakris hallon.. var sådär.. anars är kombinationen as smarrig men inte deras

• MV85

som tårta låter det skumt, ja... det håller jag med om - även om jag älskar godisar i den kombinationen

• Cantaton

Jag ska packa ihop de jobbprylar och -papper jag ska flytta till kontoret imorgon, sedan ska vi fira min bonussyster som fyller 18 idag

Mrs D to be skrev 2009-02-08 12:26:25 följande:

vad ska ni göra idag förrästen?? jag ska till svärmor och äta middag *wooho slippa laga mat*
  • Mikabella

Åh vad roligt! Hoppas att det blir affär

Hvidbrud skrev 2009-02-07 15:02:35 följande:
    Lycka till! Vi ska titta på hus i morgon! ska bli så spännande!
  • Mikabella

Åh godis...kakor..tårtor...pust sluta frstas...jag fick inte änns någon födelsedagstårta

Nu har vi satt "metallic" kaffe färgad mosaik i köket Blev riktigt fint! En moussaka ala mikaela står i ugnen och en danska man vi namn Kermit kom just o "dumpade" 3 kubikmeter ved på vår uppfart...Blandat roligt o jobbigt idag Ska väl försöka hinna ut till stallet snart oxå! Solen skiner o man fylls av energi!! HURRA!!¨

Haha var ju i Usa för några månader sedan o köpte då "knoservburkar" med kanelbullar i. Testade precis att baka en plåt, Man bara öppnade burken, hällde up färdig skivade bullar på en plåt o nu ska de in i ugnen på 200 grader i 10 min. Kom t.o.m en liten burk med glasyr med i burken! Hahaha amerikanare är FANTASTISKA!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!