• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Jag har också en svart....

...blixt

Titta i mitt galleri, på den en bilden med de pyttigaste kattungarna, där ser man lite lite min väldigt lilla bil...

• Ninnispinnis

Menar du den där man nästan ser ett tak och ett fönster? Erkänn att du bara ville locka in mig till de lättklädda herrarna så här på morgonkvisten

Men då kan du ju ta din svarta blixt och komma till Mikis också!

passionsblomman skrev 2009-02-11 08:42:43 följande:
    Jag har också en svart.......blixt Titta i mitt galleri, på den en bilden med de pyttigaste kattungarna, där ser man lite lite min väldigt lilla bil...
  • passionsblomman

Ja just det ja! Det ÄR ju nästan bara ett tak och en fönster!

Jag har ju en sådan liten Mr Ben-bil ju, Mini Cooper. En GAMMAL veteranare...

Vaddå? Lättklädda herrar? det hade jag ingen aaaaning om! HUR har de hamnat där? *går och kollar*

Ninnispinnis skrev 2009-02-11 08:46:46 följande:
    Menar du den där man nästan ser ett tak och ett fönster? Erkänn att du bara ville locka in mig till de lättklädda herrarna så här på morgonkvisten Men då kan du ju ta din svarta blixt och komma till Mikis också!
  • Ninnispinnis

Va?! Nej, jag menade vilka fina blommor du har i ditt galleri...

*fladdrar med ögonfransarna och spelar lika oskyldig som dig*

• passionsblomman

*kommer rusande tillbaka*

-HALLÅ tjejer! Herregud Johnny DEPP har flyttat in i mitt galleri! Och Orlaaaaando!!! Det är ju helt ...helt MAGISKT!

• Hvidbrud

Hihihi! Godmorgon!
    Snön ligger vackert på träden och ni är för gulliga! *går också och kollar vad det är för herrar det talas om*

Ingenjören: Ja du de där hormonerna är bra att ha. Så det blir lite pli på männen. tack för taco inspirationen igår. Jag åkte hem och hackade grönsaker. Det var jätte gott. Bebisen fick nog två hela, helt själv, som jag inte behövde... Fixade en liten lunch låda till mig idag med rästerna och la undan 1 liiten till maken när han kom hem från kvällsjouren.

• Mrs D to be

godmorgon flickor!!
    nu har jag messat hovslagaren och väntar på svar!
    Har ni kollat på räntan?? man ska ju binda alla lån nu på 2%
    idag ska jag äta mitt goda bröd dricka the och renskriva alla saker från skolan. sedan ska jag till hästen!

jag har hormoner och är inte gravid Hur ska det bli??

Hvidbrud skrev 2009-02-11 09:09:13 följande:
    Hihihi! Godmorgon! Snön ligger vackert på träden och ni är för gulliga! *går också och kollar vad det är för herrar det talas om* Ingenjören: Ja du de där hormonerna är bra att ha. Så det blir lite pli på männen. tack för taco inspirationen igår. Jag åkte hem och hackade grönsaker. Det var jätte gott. Bebisen fick nog två hela, helt själv, som jag inte behövde... Fixade en liten lunch låda till mig idag med rästerna och la undan 1 liiten till maken när han kom hem från kvällsjouren.
  • Ninnispinnis

Vi har is i magen (?) och kör rörlig ränta på hela huslånet. Tydligen brukar det löna sig på sikt, om man inte måste ha stenkoll på de exakta utgifterna varje månad vill säga. Det är väl en smaksak hur man vill göra, men hittills känns det bra för oss.

• Mrs D to be

vi tog över gamla lån på huset som var bundna till 1.9% tror jag det var :D Problemet är bara att om ekonomin går igång igen i världen så blir räntan typ 6%

• Ninnispinnis

Jo, det har ju varierat lite upp och ner sedan vi köpte huset. Känns lite friare att ha rörlig ränta om man skulle vilja byta bank (eller flytta), då slipper man ju lösa ut lånet. Om man binder räntan så måste man ju binda om när bindningstiden går ut och då kan det ju hända att räntan är betydligt högre...

Men 1.9 % låter ju som en bra deal

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!