• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Dumma han! Kom hit så ska jag krama dig och låta dig spela lite Wii så att du blir glad igen!

Mrs D to be skrev 2009-02-11 18:31:17 följande:

nu äe jag mupparg på m2b Han kommer och tjatar om att hnas personal var så ledssen idag och att han måste prata med henne i morgon. Men att jag en halv meter ifrån honom står och gråter för att jag är orolig det ser han inte. *morrar och dundrar som ett blixtrande åskmåln* Nu har jag låst in mig i mitt rum med er en kanna the en skål med skruvar och en med godis+ tända ljus. Ja sa det till honom innan jag gick in att du är en riktig liten idiot som inte ens kan se när jag är ledssen men när dina kärringar på jobbet är ledsna då är du så gullig.. *morrigen*
  • Mikabella

Sov gott mina bönor. Ses imorgon. :-P

• Pumpkin

Pust, stön, stånk! Den som får reklam med sin morgontidning imorgon ska vara j*vligt glad för den och tänka på den stackars människan som har sett till att reklambladet har hamnat där - dvs tänk på mig! Ikväll/i natt har jag och en kille till sett till att 163000 (!) annonsblad från IKEA har kommit med diverse olika tidningar. Min kropp värker på ett sätt den aldrig gjort förut {#lang_emotions_frown}

Sova...

• Mikabella

Galet! Jag lovar att tänka på dig nästan gång jag svär över alla femtioelva reklamblad Då kommer jag att tycka om o uppskatta reklamen istället!

Sov gott.

Pumpkin skrev 2009-02-12 02:44:09 följande:
    Pust, stön, stånk! Den som får reklam med sin morgontidning imorgon ska vara j*vligt glad för den och tänka på den stackars människan som har sett till att reklambladet har hamnat där - dvs tänk på mig! Ikväll/i natt har jag och en kille till sett till att 163000 (!) annonsblad från IKEA har kommit med diverse olika tidningar. Min kropp värker på ett sätt den aldrig gjort förut
    Sova...
  • Mikabella

God morgon ladies! Nu ska jag myyyyssssssssssaaaaaaaaaa på soffan med the. Puss puss!

Är det inte någon som har lust att komma hit o följa med på en galopprunda längst havet i eftermiddag?

• Ninnispinnis

Åååååhh!

Mikabella skrev 2009-02-12 09:10:24 följande:
    Är det inte någon som har lust att komma hit o följa med på en galopprunda längst havet i eftermiddag?
  • Ninnispinnis

Då kanske jag ska ta bort min "Ingen reklam, tack"-skylt så att inte ditt jobb försvinner

Pumpkin skrev 2009-02-12 02:44:09 följande:
    Pust, stön, stånk! Den som får reklam med sin morgontidning imorgon ska vara j*vligt glad för den och tänka på den stackars människan som har sett till att reklambladet har hamnat där - dvs tänk på mig! Ikväll/i natt har jag och en kille till sett till att 163000 (!) annonsblad från IKEA har kommit med diverse olika tidningar. Min kropp värker på ett sätt den aldrig gjort förut
    Sova...
  • Mikabella

Haha tänkte precis samma sak! har glömt att sätta en sån skylt på min brevlåda, men nu kanske jag ska fortsätta glömma det Är ju faktiskt ganska bra att få lite papper som man kan ända brasor med

Ninnispinnis skrev 2009-02-12 09:15:39 följande:
    Då kanske jag ska ta bort min "Ingen reklam, tack"-skylt så att inte ditt jobb försvinner
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!