• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Svarta blixten - min Citroën C4

• Cantaton

Jag har ingen bil alls :-S

Dock skulle jag vilja ha en pontiac eller en mustang
    Men det får bli när jag inte bor i stan längre, eftersom BOENDEPARKERINGEN kostar 40kr/dag.

ingenjörsbruden skrev 2009-02-11 14:23:53 följande:
    Ja just det!! Så stod det!! *hahhahha*Vilka sportiga bilar ni har!!! Jag är som min/vår bil ....barnvänlig, lugn o trygg men det finns resurser! Svart saab 9-5
  • Ninnispinnis

Tack, söta!

Jag tänkte på det jobbet som du var på intervju för senast. Det är väl kanske inte tiden mest flest lediga jobb just nu... Du verkar ju dessutom ha fullt upp med Dubai och två restauranger

Mikabella skrev 2009-02-11 12:49:55 följande:
    Nä...Eller ett fick jag inte och ett annat tackade jag nej till, men det känns som att jag knappt har koll längre Har sök 100000 jobb ungefär O du...stolt jag är över dig!! Är sååååå roligt att få komplimanger om sin styrka, kropp, form när man verkligen lägger tid och krut på at få den trimmad! U go girl!!
  • ingenjörsbruden

Skulle behöva era hjälp handgripligen....ska fixa ett fotocollage till pappa på hans 75årsdag....jisse med jobb det är!
    Har fått kopierat 13 A3 fulla med inscannade foton som jag ska klippa ut o försöka montera i en eller flera ramar....
    Skulle lätt behöva ett par händer till!

cantaton: Är så nyfiken...vad gjorde din kompis som bröt båda fötterna....det borde inte vara så jättelätt tycker jag...
    Nä sån boende parkering suger....Vi har ett "vindskjul" till garage....men den står väderskyddat iallafall...275:- kostar det på vischan!

• Mrs D to be

nu har jag konsulterar klinikhovslagaren och han sa att jag ABSOLUT (precis som jag misstänkte) skulle komma in så att det inte satte sig ko hovköttet och expanderade eller vad han sa..?? så i morgon ska jag ringa och bestlla tid tills nästa tors. Jag funderade på att låna min svärfars bil men M2b sa att han aldrig skulle få låna den av honom själv så jag tänker inte ens fråga pga kommande raseriutbrott som kommer förstöra familjelyckan för all framtid. Men jag vet vem som inte får låna saker av mig i framtiden och vem som inte kommer få hjälp. Sånntdär blir jag så tvär på. antagligen för att jag själv skulle åka land och rike runnt för att hjälpa till speciellt familjen!!! jaja får låna mammas bil lillasyster kommer på ons lämpligt nog och ska hem på tors :P

• Mikabella

Sökte jobb som butikschef i en Pandurobutik för 4 timmar sedan o för 2 timar sedan ringde de o ville träffa mig för intervju på måndag Tack för den egopuffen

Ninnispinnis skrev 2009-02-11 16:21:36 följande:
    Tack, söta! Jag tänkte på det jobbet som du var på intervju för senast. Det är väl kanske inte tiden mest flest lediga jobb just nu... Du verkar ju dessutom ha fullt upp med Dubai och två restauranger
  • Mikabella

Mrs D: Vad bra! Är så jobbigt med hovar. Kommer ihåg när Dubbi trampade av sig en balle på framhoven o det blödde så mycket att jag nästan svimmade! Ush ush...Som tur är läkte det super fint. Håller tummarna för att allt går bra! Kramar!!

• Mrs D to be

jag hade samma peoblem med min hovarna sprack och "ramlade sönder" sedqan provade jag biotinpellets finns på öb i lila vita brukar. Nu är hovarna superfina!!!

Mikabella skrev 2009-02-11 12:45:20 följande:
    Åh jätte svårt. Min häst hovar spricker hela tiden o jag får oxå massor av olika råd hela tiden. Så förvirrande. Jag tycker du ska försöka få ett 3e utlåtande. Krångligt jag vet, men att låta honom ha hovröta är ju inget alt, men samtidigt är et ju hemsk att skära ner hovarana utan "anledning" Ush lider med dig. Sånt här ger verkligen klumpar i magen. Förlåt att jag inte kan hjälpa mer. Är själv så nojjig o hade rådfrågat vidare...Tar hellre det säkra före det osäkra.Mrs D to be skrev 2009-02-10 19:39:33 följande:
  • Mrs D to be

nu äe jag mupparg på m2b Han kommer och tjatar om att hnas personal var så ledssen idag och att han måste prata med henne i morgon. Men att jag en halv meter ifrån honom står och gråter för att jag är orolig det ser han inte. *morrar och dundrar som ett blixtrande åskmåln* Nu har jag låst in mig i mitt rum med er en kanna the en skål med skruvar och en med godis+ tända ljus. Ja sa det till honom innan jag gick in att du är en riktig liten idiot som inte ens kan se när jag är ledssen men när dina kärringar på jobbet är ledsna då är du så gullig.. *morrigen*

• Mrs D to be

omt i huvudet har jag med *sitternedimittrummochtyckerjättesyndommigsjälv* eller hur hvidis

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!