• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

jag har praktik då så jag har inte en blekaste om hur jag har det

• Mikabella

Synd...Det är en lördag...men man kan ju ta det på söndagen oxå...Ni kan väl titta i era kalendrar. Jag vet att det är tidigt, men bestämmer man inte snart så rinner det ju lätt ut i sanden...2 månader går ju sååå fort.

• ingenjörsbruden

Kan vi inte ta en bit in i juni/juli?!

Ska försöka få ihop en komb 30+35 års fest i maj...antingen första helgen i maj eller 22-24 maj.....plus att mannen fyller år den 10 maj! *hehehehe*

Vad sägs om 6 juni?! Eller det är många som ska fira svenska flaggans dag o så?

Tjejer....needs help....vad skrev ni för hälsning på tackkorten?
    Den första texten har vi bestämt oss för följande:
    Hjärtligt tack för all
    omtanke och uppvaktning
    i samband med vårt bröllop!

Men sen då?
    Lyckliga hälsningar från
    Ingenjörsbruden med make

Blir kaka på kaka med hjärtliga hälsningar osså.... *hilfehilfe*

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-10 18:57:42 följande:
    Kanske "varmt tack" istället för hjärtligt då?
    Ja...funderade på det....men det kändes lite "svalt"
    hahahaha
    Det lät ju dummare än jag tänkt!
  • passionsblomman

Vårt allra varmaste....

Eller vårt innerliga...

Eller "Värsta feta tacket för er grymma närvaro...."
    för att vara lite moderna...
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-10 18:59:17 följande:
    Ja...funderade på det....men det kändes lite "svalt" hahahahaDet lät ju dummare än jag tänkt!
  • Mikabella

Funkar för mig Ni får bestämma! Jag vill liksom bara att ni ska komma ju!!

Vi skrev bara; Tack! o så undertecknat med våra namn

ingenjörsbruden skrev 2009-02-10 18:56:00 följande:
    Kan vi inte ta en bit in i juni/juli?! Ska försöka få ihop en komb 30+35 års fest i maj...antingen första helgen i maj eller 22-24 maj.....plus att mannen fyller år den 10 maj! *hehehehe* Vad sägs om 6 juni?! Eller det är många som ska fira svenska flaggans dag o så? Tjejer....needs help....vad skrev ni för hälsning på tackkorten?Den första texten har vi bestämt oss för följande:Hjärtligt tack för all omtanke och uppvaktning i samband med vårt bröllop!Men sen då?Lyckliga hälsningar frånIngenjörsbruden med make Blir kaka på kaka med hjärtliga hälsningar osså.... *hilfehilfe*
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-10 19:01:54 följande:
    Vårt allra varmaste....Eller vårt innerliga...Eller "Värsta feta tacket för er grymma närvaro...."för att vara lite moderna...
    Det sista var ju PERFEKT!! Den tar vi direkt!
  • passionsblomman

Särskilt det där med "er grymma närvaro" gillar jag...

ingenjörsbruden skrev 2009-02-10 19:07:23 följande:
    Det sista var ju PERFEKT!! Den tar vi direkt!
  • Hvidbrud

Hi hi!!

6 Juni passar mig fint också. Jag jobbar ju normal udda helger, men jag kan ju bestämma själv (sååå sköönt!) Räknar med en sjuksrivning från 1 Juli (pga belastande arbete) så efter det är jag också helt ledig (ska på bröllop d. 4 Juli)

Jag har BF den 1 September, Ingeis. Men vi kan ju mycket väl få BT-tvillingar! Mötte förresaten min man på julfest också...

Kan ni inte skriva: Hmmm... AKn inte komma på något... Tror vi skrev våra namn bara. (med ett hjärta i mellan...)
    Får lite ångest då jag inte har skickat iväg alla ännu... Får väl skickadem, med dopinbjudan... Hö hö.

Mikis: Kan man då pankakor på din restaurant. Det det är jag så in i bomben sugen på!!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!