• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

jaja det är inte jag som sköter detta utan m2b han har stenkoll på det där.

• ingenjörsbruden

Hihi får starta en klubb...Svarta blixten

Han kände nog att han låg risigt till... *hehehe*
    Tacos är SÅ gott!! Knytet fick en o jag en! Rättvis till tusen!

Önskar att vi kunde binda räntan....men vi måste ju bygga på byggkreditiv o den räntan är APDYR! SUCK! Får bygga fort!

Mrs D: Hoppas du får ett vettigt svar av denna hovslagaren!

• Mrs D to be

ja hehe får jag räkna min snutt som min svarta blixt. har bara en röd ferarri annars :P

• Ninnispinnis

Mikis förresten, har du fortfarande inte hört något om jobbet?

• Ninnispinnis

En riktig eller en godis?

Mrs D to be skrev 2009-02-11 11:24:33 följande:

ja hehe får jag räkna min snutt som min svarta blixt. har bara en röd ferarri annars :P
  • Mrs D to be

en riktig min lilla gocart!! världens roligaste bil med taklucka så snart åker den ned och jag spelar jättehög musik ned med sidorutorna för att inte dö av hetta då känns det nästan som när jag körde MSB slk kompressor cab i somras ååååå *vill ha*

• Cantaton

Nu blev jag ju sugen på godis..!

Ninnispinnis skrev 2009-02-11 11:48:16 följande:
    En riktig eller en godis? Mrs D to be skrev 2009-02-11 11:24:33 följande:
  • Mikabella

Åh jätte svårt. Min häst hovar spricker hela tiden o jag får oxå massor av olika råd hela tiden. Så förvirrande. Jag tycker du ska försöka få ett 3e utlåtande. Krångligt jag vet, men att låta honom ha hovröta är ju inget alt, men samtidigt är et ju hemsk att skära ner hovarana utan "anledning" Ush lider med dig. Sånt här ger verkligen klumpar i magen. Förlåt att jag inte kan hjälpa mer. Är själv så nojjig o hade rådfrågat vidare...Tar hellre det säkra före det osäkra.

Mrs D to be skrev 2009-02-10 19:39:33 följande:

dock så hade jag en annan utbilldad hovslagare som slog på för små skor på honnom.. utbilldning är inte allt
  • Mikabella

Mmmmmm var ju tvungen att kika lite Trevligt...och fina blommor...

passionsblomman skrev 2009-02-11 09:08:10 följande:
    *kommer rusande tillbaka*-HALLÅ tjejer! Herregud Johnny DEPP har flyttat in i mitt galleri! Och Orlaaaaando!!! Det är ju helt ...helt MAGISKT!
  • passionsblomman

Ni HAR väl tagit er tiden att klicka bilderna större va???

Mikabella skrev 2009-02-11 12:47:05 följande:
    Mmmmmm var ju tvungen att kika lite Trevligt...och fina blommor...
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!