• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

Jag skulle ju lätt ta coopern ist.. fyy villken bus plåtburk, nästan lika busig som min ;-P

Mikabella skrev 2009-02-11 14:14:53 följande:
    Vi hade en sån bil innan! Min man har lovat att m jag får jobb så ska jag få en Mini Clubman Inte så tuff kanske men sååååååå gullig o ful av attityd (som jag Mrs D to be skrev 2009-02-11 13:09:48 följande:
  • Pumpkin

Halloj tjejer!

Så har vi varit hemma i Norrland över helgen, så underbart! -20°C och typ 1 meter snö hade vi, och snön bara fortsatte komma under helgen. I love Norrland

Mikis: Spännande med jobb på Panduro, det jobbet vill jag också ha!

Ingenjörsbruden: Låter som att du har fullt upp då

Här ska jag iväg och jobba på extrajobbet för första gången ikväll. Börjar 22.30 och slutar 02.30. Är skitnervös!

• Mrs D to be

Nu är han förlåten *en kyss i hans armar så smälter jag* hihi

Pumkin lycka till i kväll det kommer att gå jätte bra!!

• Pumpkin

Mrs D to be: Tja, hittar jag bara dit så går det förhoppningsvis bra Skulle visst jobba med en annan extrajobbare som har varit där ganska mycket, han skulle ta hand om mig och lära mig allt han kan på 10 sekunder

Sikken tur att ni är vänner igen, men ibland undrar man ju verkligen hur de fungerar

• Mrs D to be

hehe jo ibland blir man ju mera en arg speciellt i detta fallet och när de dumma mupparna inte fattar att de ska hacka de där förbaskade grönsakrena själva till tacosen!! När min m2b sa som din gjorde ingenjöris då bestämmde jag mig för att ta upp hästen :-P Jag kännde mig som en housewife.

Pumpkin skrev 2009-02-11 18:57:59 följande:
    Mrs D to be: Tja, hittar jag bara dit så går det förhoppningsvis bra Skulle visst jobba med en annan extrajobbare som har varit där ganska mycket, han skulle ta hand om mig och lära mig allt han kan på 10 sekunder
    Sikken tur att ni är vänner igen, men ibland undrar man ju verkligen hur de fungerar
  • Ninnispinnis

Heja heja heja dig! Ooohhh vad spännande!

Mikabella skrev 2009-02-11 18:21:14 följande:
    Sökte jobb som butikschef i en Pandurobutik för 4 timmar sedan o för 2 timar sedan ringde de o ville träffa mig för intervju på måndag Tack för den egopuffen
    Pumpkin, lycka till på nya jobbet ikväll!

Mrs D, tur att han blev förlåten
  • ingenjörsbruden

Mikis!! Iiiiih va spännande!!!!! Keep us informed!!!

Mrs D: Ja det är rätt!!! *nickar nöjt samtidigt som jag står o smäller piskan i handen*

Pumpkin: Lycka till på jobbet!

Cantaton: Var glad för att du inte har en bil....för det kostar en HIMLA massa pengar...speciellt när den går i sönder....*pepparpeppartaiträ* så har vi klarat oss med mindre saker....

Mitt lilla blida utbrott igår har gett bra eftersvallningar....idag fixade maken all mat o utan att jag trugade.....men fick min önskan om spagetti uppfylld!
    Sitter nu o mumsar på belgiska praliner! *mums*

• ingenjörsbruden
    Pumpkin skrev 2009-02-11 21:37:26 följande:
    Ninnis: Tack!
    Huuuuu så nervös jag är! Bara drygt en halvtimme tills det är dags att åka...
    Det fixar du lättsomenplätt! *hejapumkinhejapumkin*
  • Pumpkin

Tack för pepp ingenjöris!

Känns extra läskigt när man aldrig varit där, inte träffat någon eller haft någon introduktion överhuvudtaget. In i hetluften bara liksom

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!