• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

testa mitt the:P jag kissar som en hjärtsviktspatient som fått 8 furixtabletter.. :S the är ju bätre lärk binder vell vatten?? har för mig anna skipper sa något sådant :P

MV85 skrev 2009-02-12 20:55:40 följande:
    aaaaaaaah! O jag som sitter och bäljer i mig cola o vatten... men får INGET resultat...!
  • MV85

Mrs D to be skrev 2009-02-12 21:07:16 följande:

testa mitt the:P jag kissar som en hjärtsviktspatient som fått 8 furixtabletter.. :S the är ju bätre lärk binder vell vatten?? har för mig anna skipper sa något sådant :P
    cola ska ju vara vätskedrivande säger de... koffeinet o så... men vad vet jag?
    Te blir jag i alla fall aldrig kissnödig av, dricker det så gott som varje kväll innan jag ska sova...
  • Mrs D to be

ok jag dricker ju eof minst en kanna :P *hihi* men testa med rinnande vatten.. det kan rinna lite på bena.. lite ljummet

• MV85

Då handlar det nog mer om mängden vätska du häller i dig *flina*

hmmm... börjar bli trött på att inget händer.. har druckit snart 4 liter på 3 timmar..!
    kanske blir till att sätta på kranen i badrummet o se om det ger resultat... hehehe

• Mrs D to be

haha ja!!
    ÅÅÅÅÅÅ MIn billd funkade!!! Vist är den UNDERBAR!!! Jag i ett nötskal
    Kissa på nu !! *ger dig en furix så ska du se att det händer lite* Nu blev jag kissnödig bara för det!!

• Ninnispinnis

MV85, tror inte man ska dricka för mycket innan, då kan utslaget bli fel pga utspädd urin... Kanske är bättre att vänta tills imorgon ändå?

Håller tummarna för att det blir som du önskar!

• MV85
    Ninnispinnis skrev 2009-02-12 21:46:25 följande:
    MV85, tror inte man ska dricka för mycket innan, då kan utslaget bli fel pga utspädd urin... Kanske är bättre att vänta tills imorgon ändå?Håller tummarna för att det blir som du önskar!
    Jag har två tester... så är det det minsta otydligt gör jag ett till imorgon, annars tänkte jag faktiskt göra det nästa vecka - som en försäkring...
  • MV85

och resultatet är....... inte gravid! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

• MV85

Precis! Nu kan vi allesammans glädjas
    För inte finns det något roligt i en oönskad graviditet inte!
    Återstår bara gåtan med den försvunna mensen... Men det löser sig!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!