• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-02-17 13:46:45 följande:
    Nej, det är knappast unikt! Och det kan kännas skönt att inse det ibland. Att man inte är ensam om att bråka alltså. Speciellt på ett forum där många trådar går i romantikens rosenröda tecken...Ingenjören, när ska du starta ditt t-shirtföretag egentligen???*paxar den första tröjan, oavsett tryck*
    jag får nog ta tag i mitt "t-shirtsföretag"

Första är def paxad till dig!
  • Ninnispinnis

OOooohhhh! Vad duktig du är!

*klappar stolt i händerna och dunkar dig i ryggen*

Hvidbrud skrev 2009-02-17 14:40:47 följande:
    Länk till artikeln... www.nomad-copenhagen.com/Alt%20for%20Damerne....
  • passionsblomman

WOAAAA vad kul!!! Jag vill också komma och uppleva när du hittar knutar!

(-säger en idag mycket mör blomma som ju var på massage igår. Det ÄR inget att vara avis på-fy för djävulen vad ont jag har i min kropp!)

Hvidbrud skrev 2009-02-17 14:40:47 följande:
    Länk till artikeln... www.nomad-copenhagen.com/Alt%20for%20Damerne....
  • ingenjörsbruden

*vågenförHvidis*

Va roligt! Måste verkligen erkänna att jag blir HUR sugen som helst på att åka över sundet o få massage!!!

Passionis: Ååååh sån känsla i kroppen är ju SÅ skönt!!! Har så korta muskler i axlarna....så ibland skulle jag vilja köra in en köttkrok under vardera muskel (trapetius?) o hängas upp lite i taket o töja ut musklerna....

*hahaha* sorry....det blev nästan lite bisarrt det där!!

• passionsblomman

SÅG ni det där vidriga Tv-programmet för en tid sedan då de GJORDE det???

De körde krokar genom knäna och allt möjligt. Jag spydde nästan...

GÖR ALDRIG DET!!! Lova!

Jag blev rädd för de där mäniskorna!

På mig använde massören en slags magnet igår, för jag har så ont att det inte går att behandla som vanligt...
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-17 15:48:11 följande:
    *vågenförHvidis*Va roligt! Måste verkligen erkänna att jag blir HUR sugen som helst på att åka över sundet o få massage!!! Passionis: Ååååh sån känsla i kroppen är ju SÅ skönt!!! Har så korta muskler i axlarna....så ibland skulle jag vilja köra in en köttkrok under vardera muskel (trapetius?) o hängas upp lite i taket o töja ut musklerna.... *hahaha* sorry....det blev nästan lite bisarrt det där!!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-17 15:54:47 följande:
    SÅG ni det där vidriga Tv-programmet för en tid sedan då de GJORDE det???De körde krokar genom knäna och allt möjligt. Jag spydde nästan...GÖR ALDRIG DET!!! Lova! Jag blev rädd för de där mäniskorna!På mig använde massören en slags magnet igår, för jag har så ont att det inte går att behandla som vanligt...
    Usch ja....såg det på outsiders tror jag.....kändes verkligen främmande...förutom då att töja ut (trapetius?)-muskeln! *hahahaha*

LOVAR att inte köra några krokar i kroppen!

Är det förresten inte inom buddismen som det finns vissa cermonier där folk frivilligt gör en massa sånna skumma saker för att stärka sin tro...det är nåt skumt har jag för mig....att det är en väldig vänlig religon där de troende gör lite knäppa grejor.....men inte ALLA.....asch...rör säkert ihop det!

Hvidis: Klart du ska ha en gravidmagetröja!
  • passionsblomman

Ja och i vissa indianstammar gjorde man sådant med sa de...

Jag måste säga att jag gott nöjer mig med att vara lite svagare och underutvecklad i min tro...

..har förövrogt svårt med det där att smärta skulle piffa upp sexlivet också. Jag tycker om myyyysiga saker i mitt liv!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-17 16:13:34 följande:
    Usch ja....såg det på outsiders tror jag.....kändes verkligen främmande...förutom då att töja ut (trapetius?)-muskeln! *hahahaha*LOVAR att inte köra några krokar i kroppen! Är det förresten inte inom buddismen som det finns vissa cermonier där folk frivilligt gör en massa sånna skumma saker för att stärka sin tro...det är nåt skumt har jag för mig....att det är en väldig vänlig religon där de troende gör lite knäppa grejor.....men inte ALLA.....asch...rör säkert ihop det! Hvidis: Klart du ska ha en gravidmagetröja!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!