• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

*ser framför mig hur Ingenjören drömmer om en genomskinlig Stig-Helmer som åker rundor med en soffa på släp inatt*

• Ninnispinnis

Oups, Ingenjören, ditt inlägg hann emellan så jag tar bort min teori om vad du ägnar natten åt

• passionsblomman
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-27 20:29:37 följande:
    Nä nu ska jag gå o klämma lite mer på maken ....stackarn har redan blivit insläpad i sovrummet en gång idag.....fastän han är bakis!!! Han har det inte lätt!! *hahahahaha* Han uppskattar def att jag är gravid o har massor av hormoner i kroppen!! *ehehehehe**skickarenbamsekramtillallagoatjeje rvaresigdebehöverenkramellerej*
  • Hammerman

Nä nu ska jag gå o klämma lite mer på maken ....stackarn har redan blivit insläpad i sovrummet en gång idag.....fastän han är bakis!!! Han har det inte lätt!! *hahahahaha* Han uppskattar def att jag är gravid o har massor av hormoner i kroppen!! *ehehehehe**skickarenbamsekramtillallagoatjeje rvaresigdebehöverenkramellerej*
    *slår sönder ett helt bostadsområde i ren svartsjuka*
  • passionsblomman
    Hammerman1 skrev 2009-02-27 21:00:15 följande:
    *slår sönder ett helt bostadsområde i ren svartsjuka*
  • Mrs D to be

nu har jag skruvat ihop maskinen kört en test på 10 min villket jag blev helt slut av... den är skitbra maskinen!! orkade knappt på nivå 8 och det finns 16 nivåer!!!! Nu ska man bara ha karaktär att köra minst 30 min/dag men jag har ju Mikkis min perssonliga pittbull/tränare :-P. nu ska jag snutta med min gubbe och i morgon blir det ett ordentligt pass när jag vaknar!!

• Hvidbrud

I love yous girls!!

Nyfiken på ingenjörens drömmar... Jag drömde att min bebis var en flicka med långt svart hår som hon headbangade med i vagnen... tyckte det var lite konstigt *tittade skeptiskt på henne* och valde att vakna.

Heja Mrs D!!! Upp och trampa med dig! det är bara att visualisera brudklänningen framför sig (eller varför inte hänga upp den- DET är motiverande! (tyckte jag i alla fall... )
    Om ett halvår tycker du säkert att nivå 16 är lätt som en plätt!

jepp! maken är radiograf på rigshospitalet. När vi skulle scanas kom han med i full stighelmerutrustning, var lite skoj att ha sin egen sköterska med...

Ninnis: hur mår du idag ??

• Mrs D to be

jo idag började jag morgonen med att bli putt på m2b för att han inte var ambijös (har ingen aning om hur det stavas) när vi skulle gosa.. ni vet sådär så att det kvittar.. då blev jag purken drog på sterion och hoppade upp på crossen brevid sängen och trampade bort 500 cal.. detta firar jag nu med semla till frikost.. den skulle slinkit ner igår men glömdes bort :D
    nu ska vi snat till IKea och sedan till min familj och fira födelsedagar!!

puss å kram på er flickor!!!

• Ninnispinnis

Tjillevipp!

Jag mår bara fint, Hvidis, men min make är ganska stackarslig... Han ligger här nerbäddad i soffan med täcke och tittar på skidor. Och vi vet ju alla hur ynkliga män är när de är sjuka Han blir i alla fall ordentligt ompysslad! Åker inte till min bror idag heller, får se om det bli imorgon, beroende på hur mannen mår.

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!