• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Visst är det otroligt hur sjuuuka de blir Stackarna... Själv pallrar man iväg till jobbet och försöker övertyga sig själv om att man är frisk...

• ingenjörsbruden
    Hammerman1 skrev 2009-02-27 21:00:15 följande:
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-27 20:29:37 följande:
    *slår sönder ett helt bostadsområde i ren svartsjuka*
    *ASG*
    *skickarenbamsekramtillhammermansomtröstpris*

Mina drömmar...ja de är skumma!!
    Oftast är dagdrömmarna/dagtankevirrevarret värre!! *ASG*

Förra året drömde jag om min förlossning o att vi fick ISAK o han var alldeles underbar o SÅÅÅÅÅ fin...så himla verkligt....var helt slutkörd o färdig i drömmen men jisses vilket lyckorus när ISAK kom upp på magen! *fånler*

Drömde en liknande dröm förra hösten om honom....han hade en fiiiiin blå liten mössa.... o sen har jag faktiskt drömt om Isabella osså.....

:-P på er alla!
  • passionsblomman

Middagsdax! vi sak till en gammal barndomsvän till min sambo och det är visst flera par till med barn och allt. Jag känner bara en av alla, så det ska bli lite spännande! Att killen som bjuder är kock gör att jag ser fram extra mycket mot maten. han är jätteduktig! Så, nu tar jag tulpanbuketten i näven och drar! Kram!

• Ninnispinnis

Mmmm, middag hos kock! Hoppas ni får en trevlig kväll, Blommis!

Jag tröttnade på mannen som ligger i soffan och är ynklig, så jag cyklade och handlade (1,6 mil nånting). Skönt att komma ut lite, men jädrans vad tungt det var på hemvägen med cykelkorgen + ryggsäcken fulla med matvaror! Vem har sagt att Skåne är platt?!

• ingenjörsbruden

Mmmm middag hos kock är såååååå gooooott!!
    Värre är det när man ska bjuda igen....får alltid ångest för vad man ska bjuda....även om de säger att de gärna äter spagetti o köttfärssås....?!

Va duktig du var ninnis!!! Alla som hävdar att skåne är platt kan komma hit o cykla i sommar!!! *hahahaha*

Idag sitter jag framför datorn o väntar på att maken fixar lördagsmiddagen...bakpotatis med kryddsmör o biffar! Fattas bara lite rödvin....
    Vad handlade du för go mat Ninnis?

• Mikabella

Nä vet ni vad!! Jag ÄLSKAR er!! Ni är ju helt fantastiksk. TACK!!!

• ingenjörsbruden
    Mikabella skrev 2009-02-28 18:42:42 följande:
    Äschlkar daj meee!!! *dricherdirrikturslaskenmeMerlot*

*hihihihhiihihi*

Tycker att alla är värda en stor (smittfri) !!

• Ninnispinnis

Right back at ya, honey!

Mikabella skrev 2009-02-28 18:42:42 följande:
  • Ninnispinnis

Ingenjören, Flygande Jakob står i ugnen Maken och jag kom på att ingen av oss har ätit det på sisådär en hundra år, så det fick det bli!

Sen blir det melodifestival och Wallander (är det idag?) som riktiga svenssons!

Tudiloo!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!