• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Jag vet hvad du menar. Jag har fått bassning av vänner irl för att jag stängt in mig senaste tiden. MEN er har jag ju iaf pratat med...hehe!

Nu ska jag motverka min vinterblues med att gå ut och få lite dagsljus...kommer snart!

Har ju lovat mig själv att promenera ju!*masar mig av stolen*

MV85 skrev 2009-03-03 13:36:42 följande:
    passionsblomman vad du är söt *krama*Har en förmåga att alltid dra mig undan o deppa när jag blir såhär.. drar mig undan från familj och vänner... m2b... alla! Lyckligtvis har jag dock folk som inte låter mig komma undan med det helt så blir inte helt isolerad i alla fall... även om jag ibland önskar jag kunde få bli det... någon dag i alla fall..
  • Ninnispinnis

Heja heja!

*go Blommis, go Blommis*

passionsblomman skrev 2009-03-03 13:40:05 följande:
    Nu ska jag motverka min vinterblues med att gå ut och få lite dagsljus...kommer snart!Har ju lovat mig själv att promenera ju!*masar mig av stolen*
  • MV85

Jag får inte vinterblues.. jag får vårblues... o den vet jag inte riktigt hur man råder bot på...
    Sen blir den värre nu eftersom jag inte fått träffa m2b på 4½ vecka o inte vet när jag får träffa honom igen heller...

Nu har jag i alla fall pratat med mamma (som är hos min syster som är bortrest) så nu ska jag åka till henne i kväll i alla fall.. så då kommer jag iväg lite i alla fall!
    Ska åka dit o mysa med mamma o bror som passar syrrans minsta (som snart blir ett år) medan syrran är i Schweiz (Genéve) med sambo o "stora" barnet en vecka..

• Cantaton

Nu har jag målat hela kontoret en första omgång... Är helt genomsvettig av allt tejpande, klättrande och målande. Så nu när jag suttit ner o ätit lite börjar jag bli kall...

• ingenjörsbruden
    Blev nästan allmänt upprop här ju!

MV85: har osså sådana dagar ibland....dock väldigt sällan som tur är! Tror du inte att det beror på att du inte vet när du får träffa maken nästa gång? Jag hade varit grymt nere om jag inte skulle få träffa honom på så många veckor....*huvaligenvahemskt*

Ninnis: Tröjföretaget är redan snott...Glada grodan heter de visst! :-] Men tankeläsningsmackapären tror jag fortfarande är ouppfunnen!
    Får kanske ta o ringa uppfinnarJocke! Kan man hitta honom på eniro tro?!

Blommis: Hoppas promisen är härlig o skönt o avslappnande!!

Skönt att höra att mina tokspel inte är så himla ovanliga... känner mig mer normal o så kan jag berätta det för maken osså!! Fast han lär nog istället bli lite rädd.....för vad skriver jag på nätet eg?!
  • MV85

Ingenjörsbruden: Det är klart det påverkar... Men sen blir jag alltid sån här så här års oxå.. dock kanske inte i fullt så hög utsträckning..
    Det suuuuuuuuuuuuuuuuuger att inte få träffa honom! Har jag tur får jag hem honom om 1½-2 veckor.. annars vet jag inte...

• Mikabella

Här är jag! *vinkar frenetiskt och hoppar upp och ner* jag är ju ganska liten, så jag syns kanske inte så bra

Jodå jag är närvarande. Haft fullt upp bara. Som sagt som arbetslös har man ju mer saker för sig än någonsin inna. Hatar att "förlora" tid så jag flänger runt som en liten skummtuggande pitbull Tränar, partayar (slaskorna med vin är slut) och försöker finna ett jobb. 8 intervjuer på 3 veckor nu...Börjar bli proffs

Var är förresten Mikis? Har jag missat ngn resa nu känner jag...
    [/citat]

Stackars alla sjuklingar. Ush och fy! Hoppas att ni mår bättre snart!!!!!

Ingenjöris: Jag vill gärna lägga in en beställning på maskinen när den kommer i produktion

Mrs D: Hur går det m crosstrainern? Jag är avis! Känner att jag är lite "slapp i fläsket" o skulle behöva trimmas. Har grym kondis, men det är svårt att bli fast och muskulös. Ska skaffa mig en medicinboll o tränna mina rygg/magmuskler lite mer tänkte jag. Nytt hopprep, nya springbyxor OCH en fulladdad Ipod o lite sol är vad som står högst på önskelistan just nu!

Cantaton: Åh blir det fint? Är roligt att måla...om man slipper måla taket..Ush färg i ögat o knäckt nacke.

Hvidisn Ninnis och Mv85: Pussar och kramar till er sötnötter!! Bjuder på champagne och gratinerad hummer på min restaurang ikväll. Bord bokat, ljusen tända och snyggaste hunkigaste servitören passar upp er hela kvällen

• MV85

Mikabella: Oooooh champagne och hummer behöver jag nu! hmmm kanske är det jag ska köpa mig till helgen... *filurar* En flaska gula änkan, lite färska räkor, lite hummer... vore inte helt fel nej...

• Ninnispinnis

MMmmmmm....

*springer in i restaurangen för att inte missa hummern...och servitören...*

• Cantaton

Det syns var jag har målat, om jag säger så Jag målar vitt på ehehum-vitt (dvs typ gulbruntgråsmutsigtvitt)... Men ja, det blir betydligt fräschare. Taket orkar jag inte göra något åt...

Mikabella skrev 2009-03-03 14:18:12 följande:
    Cantaton: Åh blir det fint? Är roligt att måla...om man slipper måla taket..Ush färg i ögat o knäckt nacke.
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!