• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Stackars dig. Önskar jag kunde hoppa in o jobba åt dig.

Hvidbrud skrev 2009-03-04 09:52:37 följande:
    Idag vill jag helst bara ligga i sängen.... Men måste jobba!
  • Mikabella

Hej allihopa. Ja då var det onsdag då. Har sprungit och sitter nu o äter ....chips! SMART!...Var så sjuk sugen...Är inte änns goda chips... Vinäger o salt...Blä..Men men ibland är kroppen lite svår att förstå sig på

Vet ni vad...Imorgon ska jag träffa en av Panduros högsta chefer i Gbg...Kanske man har lyckats få ett jobba? Han ville iaf träffa mig. Håll tummaran.

Nu ska jag baka bullar. Kramar på er allihop. Ses säkert snart igen.

• Cantaton

Din kropp kanske vill ha saltet efter att du varit ute o sprungit

åååh klart vi håller tummarna!! Heja heja heja! *hoppas massor för att mikis får jobb på härliga Panduro*

Baka bullar..! Vad gott det låter. Nu blev jag också sugen på att baka bullar. Men det har jag inte tid med

Mikabella skrev 2009-03-04 10:19:14 följande:
    Hej allihopa. Ja då var det onsdag då. Har sprungit och sitter nu o äter ....chips! SMART!...Var så sjuk sugen...Är inte änns goda chips... Vinäger o salt...Blä..Men men ibland är kroppen lite svår att förstå sig på Vet ni vad...Imorgon ska jag träffa en av Panduros högsta chefer i Gbg...Kanske man har lyckats få ett jobba? Han ville iaf träffa mig. Håll tummaran.Nu ska jag baka bullar. Kramar på er allihop. Ses säkert snart igen.
  • passionsblomman

Nuhar jag klarat av att ta mig samman och ringa två pissjobbiga samtal på förmiddagen.(A-kassan och allt sånt där är ett MECK!!!!)
    Så, nu är jag värd att äta gott bröd och dricka kaffe och kolla vad ni gör...

• Cantaton

Duktiga du Jag mailbombar brittiska amatörorkestrar, typ... Seeegt.

passionsblomman skrev 2009-03-04 11:08:55 följande:
    Nuhar jag klarat av att ta mig samman och ringa två pissjobbiga samtal på förmiddagen.(A-kassan och allt sånt där är ett MECK!!!!)Så, nu är jag värd att äta gott bröd och dricka kaffe och kolla vad ni gör...
  • ingenjörsbruden

precis tillbaka fr glukosbelastningen....allt bra.

Men spydde när jag kom till jobbet......urk för socker.
    Nu mår jag toppen o unnar mig en gooooo räkbaguett!!!

• passionsblomman
    Ja, det lät segt! Det är duktigt att göra de seeega sakerna!
    Hejja hejja!
    Cantaton skrev 2009-03-04 11:10:54 följande:
    Duktiga du Jag mailbombar brittiska amatörorkestrar, typ... Seeegt.
  • Ninnispinnis

Ooohhh, vad spännande Mikis! You go girl! Du kommer att charma skiten ur dem, det är jag säker på

Jag och min kollega håller på att möblera om och flytta runt på kontoret, det blir en mycket bra förändring tror jag!

• Ninnispinnis

Det är du inte ensam om...

Hvidbrud skrev 2009-03-04 09:52:37 följande:
    Oj, hvidis blir lite trådförvirrad ibland...
    Idag vill jag helst bara ligga i sängen.... Men måste jobba!
  • Ninnispinnis

Både att bli förvirrad och att vilja ligga i sängen...

Ninnispinnis skrev 2009-03-04 11:48:08 följande:
    Det är du inte ensam om...
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!