• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Hihi! Jaaaa! inte Passionsblomma, passionstryffel! DET är min sanna identitet!

Nu finns det brööööd med smööör till alla!

Hvidbrud skrev 2009-03-03 19:09:53 följande:
    Om inget annat funkar får ja väl gå på dig... Eller använda pinnar.. Ska nog komma in till kärnan!! Du låte som om du är en sån pralin med chokladtryffel utanpå, knäck innuti och i mitten ligger en kärna av mörkaste, flytande choklad... Den måste skyddas av den hårda knäcken annars blir det ju bara pankaka... Men det behöver ju inte vara cement... Det får vi ju byta ut!
  • Mrs D to be

Oj vad ni har skrivit idag!!!! Jag är helt skit slut nu och sitter i soffan som en ihopskrynklad soffpotatis..

Amanda vaknade 04:30 och kunde intre sova längre iof skulle jag upp vid 5.. men men så började jag dagen med detox.. en modifast och massa the!! det slutade med att jag fick blodtrycksfall på expeditionen framför datorn så jag fick avbryta!! (jag har normalt lågt tryck). Sen efter att ha jobbbat en hel dag och filmat samtal med patient (se sig själv i basgruppen sedan hemska tanke) så åjte jag och storhandlade.. och nu 1 portion grönsaker och chicken thikamasala senare så är ja som en möglig rutten soffpotatis som bara ska sova och pussa på sin m2b.
    För övritg går det helt suveränt med crosstrainern!!! sladder röven börjar att thighta till sig! man blir skitsvettig dierkt. så imorgon blir det en hårdkörning!

• Mrs D to be

Jag vill med gallopera på bana!!! Men mnen vägen får gå bra i morgon!!

• Hvidbrud

Mmmmm!!! Bröd!! Gud vad gott det smakar *njuteravfulladrag*

Duktig du är mrd D. Få nu vilat upp dig lite där hos m2b så du är pigg till morgondagens strapatser!

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-03 16:37:29 följande:
    *hängeridörrpostenåhardörrenöppenme nfattarnogintesåbraellersåärbaramag enivägen?*
    *ASG* trodde först du hängde i överdelen på dörrkarmen!! *serblommishängaodinglaidörrhålet* *hihihihiihi*

Nä det kan vara lite trixigt...testa att ha benen lite isär (såmagenfårplats)...fotsulorna ska vara helt i golvet......
    Får kanske spela in en video på youtube?!
  • passionsblomman

AAAAhahahahahahah!!!ALDRIG i livet! Hihihihihi

Den där magen alltså, den måste bort!
    Eller så får det komma dit en av roligare orsaker...

Nu måste jag kolla på "Mästarnas Mästare"på ettan.

ingenjörsbruden skrev 2009-03-03 19:57:33 följande:
    *ASG* trodde först du hängde i överdelen på dörrkarmen!! *serblommishängaodinglaidörrhålet* *hihihihiihi*Nä det kan vara lite trixigt...testa att ha benen lite isär (såmagenfårplats)...fotsulorna ska vara helt i golvet......Får kanske spela in en video på youtube?!
  • ingenjörsbruden

*mmmmmmnybakatbrödmedriktigtsmörmedhavssaltpå...mmmmmmm*

Mrs D: Vilken dag! Du är välvärd att soffpotatisa!

Hvidis: vi har inte fått tid till UL... Vet att de ligger 5 veckor efter....*suck*...ska höra med BM i morgon om hon har fått besked eller så....

Blommis är def en passionstryffel!! Väldigt bra beskrivning!!

*görvågenförPippi-Ninnis*

Cantaton: Sugen på att testa Mr Beans supersnabbaraketmålningsmetod?!

• Ninnispinnis

*viskar till Hvidis att Ankan finns i den andra tråden*

• Ninnispinnis

MV, jag bodde i Norge i 4 år, men i Oslo. Det är ju inte riktigt lika långt iväg som Bergen... Hoppas han kommer hem snart! Men visst skulle du eventuellt öckså börja jobba i Norge?

• Hvidbrud

Oj, hvidis blir lite trådförvirrad ibland...

Ninnispinnis skrev 2009-03-04 07:12:28 följande:
    *viskar till Hvidis att Ankan finns i den andra tråden*
    Idag vill jag helst bara ligga i sängen.... Men måste jobba!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!