• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Jag är så glad för jag ska hem opck göra ingenting nu! Sista klienten ringde och sa att hon inte kommer, men jag får betalt ändå. Min ängel!!
    Ska jöpa en liten kjol på vägen hem tror jag... Och lite mat. Sen kolapsa i soffan! Åh, vad jag längtar!
    Ha det bra tjhejer! Tittar nog in till er i kväll om jag vaknar innan klockan ringer i morgon!

• passionsblomman

...vänta nu, är det HÄR jag är och skriver om mi a promenader eller hur är det egentligen...*vimsar runt*

Jag skrev i bebistråden nu...men jag klistrar dit det i den här med nu så är jag överallt!

Nu har jag varit ute och gått i en hel timme idag. Ont som bara f*n i benhinnorna, men jag försöker gå avslappnat och lugnt och hoppas att de vänjer sig...

Det var det jag skrev. dessutom höll jag nästan på att bli påkörd av en galning, eller så kändes det iallafall när han svepte förbi så jäkla nära ochfort!

Nu lagar jag mat...luktar jättegott!

• MV85
    Hvidbrud skrev 2009-03-03 17:55:43 följande:
    Min kompis ex jobbade så i norge innan också... Det var jätte jobbigt tykte hon. Men det är ju bra pengar! Eller?Hoppas att du får veta snart när han kommer hem, så du vet vad du ska ställa in mystermostaten på
    Nu har vi fått svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Han kommer hem på tisdag !!!!!!!!!!!!! *dansar glädjedans med tårarna sprutande*
  • MV85
    Ninnispinnis skrev 2009-03-04 07:15:12 följande:
    MV, jag bodde i Norge i 4 år, men i Oslo. Det är ju inte riktigt lika långt iväg som Bergen... Hoppas han kommer hem snart! Men visst skulle du eventuellt öckså börja jobba i Norge?
    Ja, jag ska börja jobba på samma ställe som honom, men vet inte NÄR! Har jag tur blir det snart, har jag otur blir det inte förrän om några månader....
  • Ninnispinnis

HÄRLIGT, MV! Jag vet precis hur det känns att få hemkomsten tidigarelagd

Heja Blommis! Du har ju verkligen kommit igång med promenixerna, duktigt! Var rädd om benhinnorna bara, smörj in med liniment eller aloe vera kanske? Life (hälsokost) har en jättebra aloe vera gel/liniment som jag använder till mitt sargade knä. Funkar super!

Sov gott, Hvidis Jag har också bänkat mig i soffan med filt, te och en massa ljus. Mysonsdag!

• Ninnispinnis

Kontoret belv kanon, förresten! Det är fantastiskt vad lite förändring kan göra. Ska ladda min digitala fotoram med en massa härliga bilder som jag kan ha på skrivbordet

• Ninnispinnis

Ingenjören, hoppas du inte har några sviter av sockerchocken längre!

• passionsblomman

Ja linement ska jag ta ikväll! Jag MÅSTE ta det lugnt, för benhinnorn gör så jäkla ont annars så jagfår stanna och stå där en stund innan det går att stappla vidare..Men jag har kommit mig UT iallafall!

MV: ÅÅÅÅH vad härligt att bli sådär glad! Grattis!
    Sympatiskuttar runt lite med!

Ninnispinnis skrev 2009-03-04 18:50:01 följande:
    HÄRLIGT, MV! Jag vet precis hur det känns att få hemkomsten tidigarelagd Heja Blommis! Du har ju verkligen kommit igång med promenixerna, duktigt! Var rädd om benhinnorna bara, smörj in med liniment eller aloe vera kanske? Life (hälsokost) har en jättebra aloe vera gel/liniment som jag använder till mitt sargade knä. Funkar super!Sov gott, Hvidis Jag har också bänkat mig i soffan med filt, te och en massa ljus. Mysonsdag!
  • MV85

*skumpar runt med rumpan o svänger på tuttarna* Åh åh vad det är skönt att få hem honom!!!!!!!!! Äntligen är ovissheten över!!

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-04 18:52:13 följande:
    Ingenjören, hoppas du inte har några sviter av sockerchocken längre!
    *springerruntsomettskållattrollmedögonsomfarsomskottspolar....*
    Sockerrus?!! nääää?!

Är bara så tradigt att jag ska göra det en gång till...

MV85: Va skönt!!! *joinardansen...oumpaoumpaskakarumpa*

*skickarenbamsekramtillallagodingar*
    Kommer att vara ute o göra besiktningar hela dagen....
    Så jag kommer att vara som en disktrasa ikväll.... ;-(

Nåja.....jag är tillbaxs i morgon!!!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!