• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

*fnissaråterigenhysterisktåtslaskamerlot*
    Flygande jakob! Bet har jag inte ätit sen jag var typ 13!!!
    Hur är det nu man gör det? Kyckling, bacon, grädde jordnötter, chillisause och in i ugnen? eller? Med ris? Hmm...

imorgon får jag sushi!!! längtar! Och ska gosa med världes bästa bestis och hennes gulliga dotter! Det var så länge sen! Blir nytt att inte sitta och snacka över en slaska merlot och lite G&T, som vi brukar...

• Ninnispinnis

Ja kyckling, grädde, chilisås, banan, jordnötter och ris. Jättegott!

www3.arla.se/Default____17653.aspx

Vi skulle ju ha varit hos min bror över helgen, och han berättade att de hade köpt gåslever, ankbröst, ostbricka och Sauternes för att vi skulle komma... Så gulligt och synd att vi missade det!

Nu ska jag krypa ner till min glödheta man (på grund av feber alltså... )

• Ninnispinnis

Åh, vad mysigt med bästisen, Hvidis! Ni får slaska te istället

• Hvidbrud

Godmorgon!
    kaffe, BT och tid. Det är en bra kombination!
    Ska laga lunchlåda till maken och ge honom på jobbet (som en riktig 50tals fru!) för att pussa honom innan jag åker till Sverige. Kommer ju inte se honom på 36 timmar! (det är lååång tid, bara tanken ger mig abstinenser! Får lukta honom i nacken lite extra! Hihi..)
    Sen ska jag till malmö och äta sushi sen vidare mot lund! gud vad jag längtar. Brukar inte vakna så här tidigt men idag vaknade jeg super pigg halv nio... Ja, det kan vara så anorlunda när man vaknar för att gå till jobbet.

Mikabella skrev 2009-02-28 18:42:42 följande:
    Nä vet ni vad!! Jag ÄLSKAR er!! Ni är ju helt fantastiksk. TACK!!!
    *älskarocksådigdintokfia*

Mikis, jag tänkte fråga dig något... När du sålde din butik, hur beräknade du värdet av de då?
  • ingenjörsbruden

Vilken fru du är, Hvidis!
    Det är bäst att fixa matlådor till dem...annars vet man inte vad de får i sig!

Ät lite sushi för mig osså!
    Vill osså gossa med bästis o bebbe.... får försöka kidnappa brorsbarnet ikväll istället!

Att få vakna av sig själv utan en störig väckarklocka är sååååå skönt....man sover inte hur många timmar som helst längre (som man kunde i tonåren) men det är gött att få vakna av sig själv....får väl försöka njuta av det extra mkt nu medans man kan....om ett halvår så får man väl inte så mkt sömn direkt!

Åhh flygande jakob! Så gott! Man kan göra det på kassler istället för kyckling osså! *mmmmm*

Nä nu vill maken att vi ska gå igenom räkningarna....*SUCK*

*SKICKARENBAMSEKRAMTILLALLAGOATJEJER*

• Hvidbrud

Ja, det är första gången typ jag gör matlåda... Men måste ju skämma bort honom lite (sexlusten har ökan från min sida... men han är lite seg.. så jag prövar med kvinlig list och manupilation) (men han ska inte vara föör seg, för då lovar jag att hormonerna besätter mig!!) (det är inte lika kul för honom)

Lovar att äta sishi för er allihopa! Mums! När det kommer till sushi är jag en ko! 4magar att lägga den i.

Nu ska jag gå och bada lite badkar för det är så mysigt! Lite bra musik och inpackning! (så håret inte liknar en katastrof när jag ska till frisören i morgon )

*taremotbamsekramenochskickartillbakademednyladdning*

• passionsblomman

Världens brakmiddag och jättetrevligt sällskap var det igår! Blev jättesent innan vi begav oss hemåt.

Där var förutom vår son tre ytterligare barn, en 2-åring, en på 15 månader-som med ett brett leednde kom och generöst lade en liten strumpa i mitt kaffe! och så en som bara var tre månader!

Alla barnen betedde sig som små drömvarelser lekte snällt för att sedan somna utan gnöl i knän och famnar...hur gulligt som helst.

• Ninnispinnis

Strumpa i kaffet?! Hihihihi! Var det kockens barn som hade lärt sig sådana kulinariska specialiteter?

• passionsblomman

Ja det kunde man ju tro! , men nej, det var de andra gästernas lilla plutt som ville piffa till det lite. Han tog dock kockens dotters strumpa!

Ninnispinnis skrev 2009-03-01 17:45:58 följande:
    Strumpa i kaffet?! Hihihihi! Var det kockens barn som hade lärt sig sådana kulinariska specialiteter?
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!