• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Hihi, jag förstod det

Nu ska jag översätta ett låååångt kontrakt från danska till engelska, så jag kanske återkommer till dig Hvidis

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-10 10:36:15 följande:
    Det var ju Maken som blev het, magen den är redan varm som en masugn. Tror jag har en muffin där inne!
    hihihi ja en bulle i ugnen!!

Är osså varm om magen....dock iskall om händer o fötter.. ngt snedfördelat!
  • Hvidbrud

Klart, gumman!

Ninnispinnis skrev 2009-03-10 10:40:07 följande:
    Hihi, jag förstod det Nu ska jag översätta ett låååångt kontrakt från danska till engelska, så jag kanske återkommer till dig Hvidis
  • Hvidbrud

Hur gick promenaden?

Kollar vad du svarar när jag kommer fram till jobbet! jag är så jäääkla seen!!!

En tjej ringde precis om en lägenhet på Islandsbrygge!! Ska på visning på söndag! Hi hi!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-10 11:16:04 följande:
    Hur gick promenaden?Kollar vad du svarar när jag kommer fram till jobbet! jag är så jäääkla seen!!!En tjej ringde precis om en lägenhet på Islandsbrygge!! Ska på visning på söndag! Hi hi!
    Åhhh va kul!!! *hållertummen*
    Men det är i Cph va eller?

Cantaton....instämmer fullständigt!! *gaaaaaah*

Nä nu MÅSTE jag jobba!!!
    Kikar in efter lunch!
  • Cantaton

Hvidis, den gick bra. Har skrivit om den längre upp Tog ca 25 min, i moddig snö och motvind. Blev bra blöt av all snö som föll över mig (eller snarare piskade mig i ansiktet).

ingenjören, jag har faktiskt kommit igång nu. Lycka till du med!

• passionsblomman

Jag har just kommit upp och duschat!

Jag har så ont i halsen idag att jag inte kan svälja och det är ILLRÖTT i svalget!

Kunde inte det tajmat med läkarbesöket IGÅR???

Jag hade dessutom ett stpogräl med sambon inatt, då jag ville prata om hur ledsen ajg var efter läkarbesöket (som jag ju gnällt om i bebistråden...) och då när jag säger, men jag är ju jätteledsen varför lyssnar du inte?
    Så svarar han "Jamen det här som Fredrik Reinfeld säger nu på Skavlan, det är ju INTRESSANT"

Det blev katastrof....och min son vaknade så nu mår jag skit över att jag inte borde få ha barn alls som skriker så den jag redan har vaknar...och halsen gör skitont.

Jag ber om ursökt att jag sprider bara skit och elände runt mig just nu!

• Cantaton

Dags för dagens andra mål: en naturdiet shake. Tur att de åtminstone smakar gott, så att man får något för utebliven mumslunch Till frukost drack jag en proteindrink.

Vikten står på exakt samma som igår (vilket den väl iofs borde), och har dessutom mätt midja och lår idag.

passion, din stackare. Drick varmt. *varma kramar*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!