• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Ja jag vissteatt ni skulle få lura lite på det, men sedan komma på det...hihi

Alltså Hvidis: det är faktiskt ingenMän-sklig rättighet eller LAG att alla män ska gilla eller måste få konsumera porr för det första. Dessutom är det inte ett tecken på att man är vare sig pryd eller konservativ ifall man INTE gillar porr som kvinna, hur mycket den industrin än växer även i inriktnig mot tjejer. Inte heller behöver det vara så att de som är exibihioniseter och lägger iút "hemmaporr" på sig själva tex är mer fria i sinsexualitet än den som håller sig för sig själv med sin partner. Ibland blir jag jäkligt trött på den fördomen.

Man behöver heller inte nödvändigtvis ha roligare eller må bättre för att allt ska eskalera i sätt och ställningar hela tiden.

Jag har fått intrycket att du är en kvinna med högst vaken sexualitet och jag är tvärsäker på att du är ett mycket gott sällskap för din man vare sig ni är i hallen eller i sovrummet.

jag förståååår verkligen att du känner att det borde räcka.

Så känner jag det också.
    framförallt tycker jag inte att min man behöver stoppa näsan mitt i andra kvinnors utbredda könsorgan, för det är ju inte lite pinuppiga "bilder" som det var på 50-talet precis, det som surfas runt bland...

Nu har jag turen att ha en man som är hjärtligt trött på det där med porr, så det är inget jag behöver grunna på, men oj vilka diskussioner vi hade när det skrevs som mest i den där porrtråden...

HUR som helst, så behöver han ju veta hur du känner, så att det inte ska komma emellan er, för även om du önskar att du kände på något annat sätt, så känner du ju det du känner, eller hur?

• Mrs D to be

ni tog mitt 88 *ja jag är liten* hihi

hvidis jag vet hur du känner.. jag blev likadan när jag såg att m2b hade kvar billder på sina x.. men tydligen överreagerade jag antagligen för att jag inte har några sådanna själv.. hehe
    tror inte alls att du behöver oroa dig.. men jag instämmer i föregående talare..

ingenjöris: hur blev ni så uppriktiga om det där.. jag skulle vilja föreslå att vi skulle titta tillsammans men jag vågar inte.. vet egentligen inte varför jag inte vågar. kanske ska testa en lapp??

Hvidbrud skrev 2009-03-12 11:16:21 följande:
    Jag fick också mitt eget!! 1976!
  • Hvidbrud

Längtar till min man ska bli trött på eländet... Suck! Han är ju tyvärr inte lika pigg på hallen som jag ¨r, vi är väldigt oliga i temperaturen. Om jag fick som jag ville skulle vi ha sex typ var eller varannan dag (det tycker JAG är lagom) han kan nöja sig med en gång varannan vecka. Men om han skjuter sitt krut på nätet kan man ju föstå det? eller prövar han inspirerad så han kan ha lust lite mer?
    Nä det tål ett snack kan jag höra.
    Jag känner ju som jag känner, som kloka du säger

(Om jag har "tur" gör blöjbyten coh sömnlösa nätter att termostaten skruvas ner lite, så vi blir mer synkade.)

Cantaton: vad roligt med kund! Jihu! dem vill vi ha fler av!

Ska till syaffären nu. Nåls*ten knäckte! Man ska inte sy när man är upprörd... Borde ha lärt det!

• Hvidbrud

Vet ni vad!?
    Ska kolla på en lägenhet vid hansakompaniet i malmö i morgon! Hi hi!!! STOOOR! Med balkong!
    Så får gubben ta och flytta med Så det så!

• Mrs D to be

åååååå va kul!!!!!
    vi är med osynklade så där.. jag vill jämt och han kan nöjjasig med en gång varannan vecka.. men gör så som jag gjorde.. gör ingenting ge inga inviter och låt honnom sukta :P det funkade hehe

Hvidbrud skrev 2009-03-12 11:52:23 följande:
    Vet ni vad!? Ska kolla på en lägenhet vid hansakompaniet i malmö i morgon! Hi hi!!! STOOOR! Med balkong!Så får gubben ta och flytta med Så det så!
  • Hvidbrud

Så kul vet jag inte om det är
    Om jag låter honom sukta, är det faktiskt bara jag som lider, har jag märkt. Blir så frustrerad och låter frustrationerna pysa ut på helt fel ställen! Det trivs jag inte med. Nä, vi myser och kelar och det räcker för det mesta.

Har hittat en balans där vi funkar bra båda två. Kan ju inte klänga på honom hela tiden det resulterar bara i torka Men han har lärt att jag vill bli rörd vid, klappat på håret, hålld i handen, masserad lite, om vi sitter i soffan och ser tv.
    Men så slår jag bakut ibland också som nu...

Drömde de där konstiga drömmarna i helgen om män som var tända på mig. Var som om det var en "inre önskan" om bekräftelse, men när den väl kom i drömmen var det bara obehagligt och faktiskt inget som jag ville ha på riktigt.

• Cantaton

Haha, det är ingen ny kund, utan en befintlig Just nu skulle jag inte klara av att ta emot fler kunder - i alla fall inte av den arten. Sjungningar tar jag gärna emot fler av

Hvidbrud skrev 2009-03-12 11:40:46 följande:
    Cantaton: vad roligt med kund! Jihu! dem vill vi ha fler av! Ska till syaffären nu. Nåls*ten knäckte! Man ska inte sy när man är upprörd... Borde ha lärt det!
  • ingenjörsbruden

Mrs D: Precis som kloka Blommis säger så är det där med porr ngt väldigt individuellt......var o en känner som den gör o i ett förhållande så måste man ta hänsyn till varandra.

Hur vi har kommit så långt som vi har.....tja du....det har varit en hel del tårar från min sida innan jag fick kläm på hur maken tänker/resonerar...samtidigt som jag själv alltid tyckt om porr....(inte allt).....skulle osså kunna ha sex varje eller varannan dag....bara sex på helgen? Nja....visst om man har småbarn osv....men nu när vi dels bor i lgh som inte kräver ngt underhåll o inga barn....så borde vi passa på....men oftast så är det orken som inte finns där....sex kräver ju lite jobb .
    Så om man själv som kvinna är intresserad/nyfiken på porrfilm så tycker jag att det bästa är att förklara klart o tydligt för mannen att man inte är säker på hur man reagerar o att man ev känner sig mindervärdig mot tjejerna på filmen......första filmerna så satt jag nog o klankade ner på tjejerna....silikon o dåliga aktörer (nähääää?! )....men en STOR fördel har varit att maken tycker det är sexigt att jag gillar titta på porr med honom....så han tittar knappt på filmen utan tafsar bara på mig.... Så eg är det jag som tittar!

Vi har varit tillsammans i över 7 år så vi har blivit rätt trygga i varandra....men maken blir fortfarande röd om kinderna när jag hittar porrsidor som han har varit inne på.....han förnekar det inte.....men röd om kinderna blir han ändå!!!*hahhaha* Busted?! Mhmmm!

Har testat det där med att inte ge inviter.....hahahah hur kul var det????? Det blidde ju inget sex alls på en hel vecka!!! *tsss* Nä...gubben min är tyvärr lite trögstartad o tycker det är mkt praktiskt om jag "inviterar" honom...Sicken latmask!!!

Ta nu inte ngt som att NI måste titta på porr tillsammans bara för att jag o maken gör det......försök istället hitta ER väg!

• Ninnispinnis

Ingenjören tog mitt...

Åh, lilla Hvidisen! Klart att du räcker till! Tror du inte det kan vara så att han försöker "inspirera sig" för din skull, eftersom han vet att du vill oftare? Men sen blir det ju fel för att du mår dåligt över det... Jag har bara ett råd: k-o-m-m-u-n-i-c-e-r-a! Jag är övertygad om att han blir jätteledsen om han vet att det får dig att må dåligt. Det är med all sannolikhet det sista han vill.

*skickar en stoooor kram och säger att allt kommer att bli bra och att jag hoppas att ni flyttar till malmö asap*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!