Ja jag vissteatt ni skulle få lura lite på det, men sedan komma på det...hihi
Alltså Hvidis: det är faktiskt ingenMän-sklig rättighet eller LAG att alla män ska gilla eller måste få konsumera porr för det första. Dessutom är det inte ett tecken på att man är vare sig pryd eller konservativ ifall man INTE gillar porr som kvinna, hur mycket den industrin än växer även i inriktnig mot tjejer. Inte heller behöver det vara så att de som är exibihioniseter och lägger iút "hemmaporr" på sig själva tex är mer fria i sinsexualitet än den som håller sig för sig själv med sin partner. Ibland blir jag jäkligt trött på den fördomen.
Man behöver heller inte nödvändigtvis ha roligare eller må bättre för att allt ska eskalera i sätt och ställningar hela tiden.
Jag har fått intrycket att du är en kvinna med högst vaken sexualitet och jag är tvärsäker på att du är ett mycket gott sällskap för din man vare sig ni är i hallen eller i sovrummet.
jag förståååår verkligen att du känner att det borde räcka.
Så känner jag det också.
framförallt tycker jag inte att min man behöver stoppa näsan mitt i andra kvinnors utbredda könsorgan, för det är ju inte lite pinuppiga "bilder" som det var på 50-talet precis, det som surfas runt bland...
Nu har jag turen att ha en man som är hjärtligt trött på det där med porr, så det är inget jag behöver grunna på, men oj vilka diskussioner vi hade när det skrevs som mest i den där porrtråden...
HUR som helst, så behöver han ju veta hur du känner, så att det inte ska komma emellan er, för även om du önskar att du kände på något annat sätt, så känner du ju det du känner, eller hur?