• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Idag har jag haft ont i huvudet sedan jag vaknade. Det här med måltidsersättning kan ju inte vara nyttigt...

I övrigt är jag alldeles för sugen på något idag. Man får inte synda bara för att man har namnsdag va? Iaf inte på fjärde dagen.. *knaprar osaltade nötter*

• Hvidbrud

nu tog tråden slut... *grrmorrarimitthörn*
    och snöblasket faller ner från skyn (nu när jag ska ut och cykla) var tog våren vägen?*tittarruntochundersoffanbagombordetikylskåpetnäintehär*

• Cantaton

ska du ut o cykla?

Hvidbrud skrev 2009-03-12 14:57:44 följande:
    nu tog tråden slut... *grrmorrarimitthörn*och snöblasket faller ner från skyn (nu när jag ska ut och cykla) var tog våren vägen?*tittarruntochundersoffanbago mbordetikylskåpetnäintehär*
  • Cantaton

Aha. Själv sitter jag o funderar på hur länge jag ska vara på jobbet.. eller om jag bara helt enkelt ska åka hem (o jobba hemma). Vet inte...

Hvidbrud skrev 2009-03-12 15:07:48 följande:
    Jepp. Till jobbet. Blir sent i kväll.
  • passionsblomman

CYKLA!

Härhemma har sonen just kommit in efter att ha varit ute och gjort värsta fina glada snögubben! med morot och allt.

• Hvidbrud

Här nere cyklar man i vått och torrt... Men det är motvind nu och det lockar inte alls. Min vackra indiska cykel har blivit lite rostig, (mina ben också ) Så det går inte så fort. Men OJ vad har jag lust att ta en taxi...

• passionsblomman

DET var du värd!

Hvidbrud skrev 2009-03-12 15:50:04 följande:
    he he.. lyxade med en taxi i rusningstrafiken... brr det var skönt!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!