• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

hvidis, jodå han kom förbi. Snabbvisit. Han skulle bara hämta några flyers för en föreställning de ska ha i april. Sedan ville han säga att han tycker det är så skönt att jag finns och kan sy ihop en projektplan ifall han får för sig att starta projekt, för det gör att det inte känns så jobbigt att dra igång saker med olika samarbetspartners

Men vet ni!? Hon som hyr ut lokalen till mig skickade ett sms och skrev "Enligt fastighetsskötaren kommer man med 99% säkerhet säga ja till att hyra ut!"

Vore ju toppen om jag kunde få hyra!! Då är det bara att flytta in möbler och skruva upp grejer på väggarna istället för att packa allt och åka. Men det är inte klart än, så jag ska inte ropa hej, men det låter ju klart positivt.

• Hvidbrud

Åh! Vad roligt!!

Cantaton skrev 2009-03-12 16:20:55 följande:
    hvidis, jodå han kom förbi. Snabbvisit. Han skulle bara hämta några flyers för en föreställning de ska ha i april. Sedan ville han säga att han tycker det är så skönt att jag finns och kan sy ihop en projektplan ifall han får för sig att starta projekt, för det gör att det inte känns så jobbigt att dra igång saker med olika samarbetspartners Men vet ni!? Hon som hyr ut lokalen till mig skickade ett sms och skrev "Enligt fastighetsskötaren kommer man med 99% säkerhet säga ja till att hyra ut!"Vore ju toppen om jag kunde få hyra!! Då är det bara att flytta in möbler och skruva upp grejer på väggarna istället för att packa allt och åka. Men det är inte klart än, så jag ska inte ropa hej, men det låter ju klart positivt.
  • Ninnispinnis

Härligt Cantaton! Det kommer att bli kanon ska du se

Ja här har snön vräkt ner hela dagen. Har tränat och duschat och sitter och väntar på at min fina man ska omma hem. Han har med sig ett släp med ett ton (!) material till trädäcket som vi ska göra Så jag har förberett sushi och vitt vin som väntar...

Tudiloo!

Förresten Mikis, hur går det på nya jobbet?! Mycket nytt i huvudet? Jag hejar på dig, butikschefen!

• Cantaton

Ninnis. Tränat/duschat låter så fräscht. Finns ingen bättre känsla än den alldeles efter man tränat O sushi o vin lät ju mysigt!

Idag har jag köpt en ny mobil. Just nu har jag ju min privata både till jobb o privat. Jättejobbigt när vissa människor inte förstår att man inte ringer jobbärenden en lördagkväll, eller kväll över huvud taget... Samtidigt vill jag ju inte alltid stänga av mitt privatliv - vissa människor får mer än gärna ringa mig en lördagkväll! Eller som min moster som väckte mig med ett sms 6.40 imorse bara för att gratta på namnsdagen. DET är helt okej, men jag vill inte ha jobbsamtal, vilket jag fick för bara en halvtimma sedan... (trots att jag sagt ifrån till den människan vad gäller att ringa efter klockan 18).

Så nu ska jag låta det gamla numret bli mitt jobbnr, och det nya ska bli mitt hemliga, privata

• passionsblomman

Ja minsann! Vi får hoppas att de ofödda somliga av oss så innerligt längtar efter, inte tar så lång tid på sig att komma till världen!

• Cantaton

Eller hur! När jag skrev mitt inlägg tänkte jag om jag skulle lägga till "Kanske årtalet för våra barn", men så kändes 2018 så extremt avlägset

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!