• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

*STOOOOOOOOOOOOOORTGÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP*
    *gnuggarögonen o tejparuppögonlocken*

Morrnmorrn sötnosar!
    Ville komma tidigt till jobbet idag....passade på att åka med maken....liiiiiiiiiiiiiiite förtidigt i min smak!

Mrs D: Ja det är oftast ngt man saknar.....frukt är svårt där.....oftast för mkt fruktsocker.....undvik så klart exotisk frukt....o så en frukt om dagen max.
    Man MÅSTE unna sig ibland....men INTE socker....då sabbar man förbränningen o får börja om....men du har säkert snorkoll på allt detta!

Hvidis: Ojojoj så många lägenheter! Blir ni inte yra?! Härligt med första tjing! Hoppas ni kan spika ngt snart!

*tänderpannlampanochbörjarskottaipärlhögenefterMikis*

• Ninnispinnis

Hvidis, han blev jätteglad! Nu har vi bokat hotell i Gbg också, det är ju inte förrän 1 aug men det kan nog löna sig att vara ute i god tid.

God morgon, Ingenjöris! Är det till att vara uppe innan tuppen idag? Själv sov jag ända till 07.30, härlig start på måndagen!

• Hvidbrud

Fybubblan vad tidigt!! enda gången jag är uppe så dags, är när jag inte har gått och lagt mig utan sitter och snacksnacksnackae med en kompis över typ den 4flaskan vin... Men det var ju ett tag sen Jag ska nog få mina tidiga mornar...
    5 lägenheter... Det kan vi klara Snart är det här letandet förhoppningsvis slut!

Min lill-muffins lever rövare i magen just nu! Hi hi!!!

• Ninnispinnis

Åh, lill-muffins!

Hvidbrud skrev 2009-03-16 10:28:57 följande:
    Min lill-muffins lever rövare i magen just nu! Hi hi!!!
  • Hvidbrud

Kärt barn har många namn... Kan ligga sked med maken max 5 min till han börjag klaga över värmen! "Hur kan du vara så varm?" frågar han, då svarar jag att det är muffin som ska bakas och det kräver sin temperatur... Så får jag sova med ett par tår som den enda kropskontakten... Men jag har ju muffinset (eller vad det nu heter i bestämd form singular) att hålla om!

• Ninnispinnis

Sötis!

Hvidbrud skrev 2009-03-16 10:50:07 följande:
    Kärt barn har många namn... Kan ligga sked med maken max 5 min till han börjag klaga över värmen! "Hur kan du vara så varm?" frågar han, då svarar jag att det är muffin som ska bakas och det kräver sin temperatur... Så får jag sova med ett par tår som den enda kropskontakten... Men jag har ju muffinset (eller vad det nu heter i bestämd form singular) att hålla om!
  • Ninnispinnis

Heter det en muffin eller en muffins? En muffin, flera muffins? Eller en muffins, flera muffins? *förvirrad*

• Ninnispinnis

En muffin, flera muffin då alltså? Det var väl det enda alternativet jag INTE hade...

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!