• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman
    !

VA!!!
    ?????

Men fy!

Vad obehagligt....

Mrs D to be skrev 2009-03-17 17:11:15 följande:
    idag har jag varit hos polisen och anmält en **** som trackarserar och hotar mig.. nån idiot som påstår att jag är otrogen med hennes pojkvän.. ja och lite till.. har ingen aning om vem människan är.. så jävla obehagligt vorde skönt att veta vem det är. Är det föresten någon somvet hur man lokaliserasr mob nummer.. inte slå upp på hitta utan kolla gps position.. funkar inte att googla på sådanna programm tror mig testa inte det om någon är i närheten
  • Cantaton

uugh! Hur kommer hoten? Jag har också polisanmält liknande (dock inte pga något påhitt om någons pojkvän, men) 3-4 gånger. Tyvärr lades alla utredningar ner eftersom den som hotar uttryckligen måste ha sagt "Jag ska döda dig" eller liknande, och inte bara hinta om saker och vara obehaglig... Men jag hoppas att din anmälan hjälper på något sätt.

Kan inte hjälpa dig ang. mobilen.

Mrs D to be skrev 2009-03-17 17:11:15 följande:

idag har jag varit hos polisen och anmält en **** som trackarserar och hotar mig.. nån idiot som påstår att jag är otrogen med hennes pojkvän.. ja och lite till.. har ingen aning om vem människan är.. så jävla obehagligt vorde skönt att veta vem det är. Är det föresten någon somvet hur man lokaliserasr mob nummer.. inte slå upp på hitta utan kolla gps position.. funkar inte att googla på sådanna programm tror mig testa inte det om någon är i närheten
  • Mrs D to be

jag har det på sms i mobilen.. så det är ganska starka bevis hoppas att jag kan få fram vem det är..

• Mrs D to be

jag har hennes nr skulle ni ringa?

• Cantaton

Ja, jag skulle faktiskt ringa. Hon verkar ju tro att du är någon du inte är, och då har du ju inte direkt något att dölja. Jag skulle inte be min sambo ringa, tror faktiskt bara att det skulle förvärra. Då kommer kvinnan säkert bara säga till honom "Du står på hennes sida, du tror såklart inte att hon har gjort något va? Är du så blåögd" eller nåt sånt. Tror det är lika bra att ringa själv o förklara läget.

Mrs D to be skrev 2009-03-17 17:38:11 följande:

• passionsblomman

NEJ! Ifall det här går vidare är det bra om du har allt sparat, men det är OCKSÅ bra om du kan hävda att det här är verkligt skrämmande och förstör för dig med oro och otrygghet och bla bla...om du har kraft och mod att ringa och gå till mötes, är det inte troligt att de tror att det här skrämmer dig -förstår du hur jag menar? Anmäl och låt all skuld vila på henne, så det aldrig kan hävdas att ni är två om det!

Mrs D to be skrev 2009-03-17 17:38:11 följande:

• Mikabella

Jag är här!! *Vink vink vink* Jobbar sååååååååååååå galet mycket nu. Helt slut. Kom precis hem från stallet. Är snart tillbaka. Lovar! Just nu är det lite mycket bara. Vill baraa äta o sova o pussa maken när jag kommer hem...Och chatta med er såpklart, men tiden räcker inte till

I WILL BE BACK!!!

Pussssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr på er min gullhönor!

• Ninnispinnis

Håller med!

passionsblomman skrev 2009-03-17 21:20:37 följande:
    NEJ! Ifall det här går vidare är det bra om du har allt sparat, men det är OCKSÅ bra om du kan hävda att det här är verkligt skrämmande och förstör för dig med oro och otrygghet och bla bla...om du har kraft och mod att ringa och gå till mötes, är det inte troligt att de tror att det här skrämmer dig -förstår du hur jag menar? Anmäl och låt all skuld vila på henne, så det aldrig kan hävdas att ni är två om det!Mrs D to be skrev 2009-03-17 17:38:11 följande:
  • Ninnispinnis

Cantaton, glömde skriva innan, go for it! Vilken ära! Kan ju leda till pr och därigenom pengar på sikt?

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!