• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud
    gulligt!

Åh, magnoliaträd är så vackra! Deras knoppar växer som bara den just nu!
    Tänk att du ska anlägga din egen trädgård! Härligt!

Jag har börjat må illa... Inte så jag spyr, men så konstant illamående, gillar inte tanken på mat alls. Hade sån aprit i början, men nu har det lugnat ner sig. Känner mig lite "förgiftad" lätt svullen, huvudvärk ect... Måste få i mig mer vatten! Har också käkat hormoner i halva mitt liv... Helt galet! Minipiller och pstav de senaste 12 åren, men det är ju ändå hormoner. nä, om jag kunde slippa ppiller i framtiden skulle jag vara glad! Härligt att vara "sig själv" och inte hormonstyrd. (säger jag nu! Hi hi! Bubblar ju över av hormoner!)
  • Cantaton

ingenjören, vad gulligt

hvidis, hoppas du slipper må illa hela tiden.

Jag har lyckats lura med en kompis på min morgonpromenad nu. Får se hur långt hon orkar följa med.

• Hvidbrud

Blir nog ingen lägenhet iallafall... Hyresvärden ville inte gå med på det. Suck. Ringde och frågade om vi inte kunde hyra i Andra hand och försöka gå runt det det hållet... Suck... Jag som NÄSTAN hade börjat hoppas... Nu är det nästan kört. Suck

• Cantaton

Men varför ville inte hyresvärden? Vad var problemet?

Hvidbrud skrev 2009-03-18 12:02:04 följande:
    Blir nog ingen lägenhet iallafall... Hyresvärden ville inte gå med på det. Suck. Ringde och frågade om vi inte kunde hyra i Andra hand och försöka gå runt det det hållet... Suck... Jag som NÄSTAN hade börjat hoppas... Nu är det nästan kört. Suck
  • Hvidbrud

nån lista han hade. eller så har hon, tanten, hittat nån annan hon heldre ger den til och ljuger för att vara skonsam...

• Ninnispinnis

Men sa de från början att ni var tvungna att ha inbyte?

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!