• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Nä, de sa ingenting! De hade inte ens pratat med hyresvärden först, bara räknat med att det skulle funka... Puckon...

• passionsblomman

Ojojojoj! Jag soooooovde halva dagen idag! Det var nog allt mitt bröllopande och så min förkylning som bor där i mitt svalg...

Vilket underbart VÄDER! jag måste ut och gå idag-hoppas det går med de förbaskade benhinnorna!

Hvidis:kanske kan han ändra sig lite???*hoppashoppashoppas*

• Cantaton

jag fick massa energi av solen idag. Efter att ha gjort alldeles för lite på jobbet tidigare i veckan avverkar jag både ett och annat nu! heja

• Cantaton

Jag måste gå om 20 min för att hinna till ett möte (o då måste jag ha packat datorn också), jättesvårt att komma på nåt vettigt att göra på den korta tiden - liksom att SÄTTA igång med något NU.

• passionsblomman

Nu har jag promenerat, ÅÅÅÅÅ vad underbart med sol!

Men ååååååååååvad onte jag har i ffa mitt vänstra ben!

Får ta lite lugna dagliga prommisar så kanske det går sakteliga över? Jag vill u igång med stavandet igen, men det går jinte när det gör sådär ont!

• passionsblomman

Jag har tyvärr ingen cykel...

..jag förstår inte riktigt varför det gör SÅ jädrans ont. Kan min förkylning ha satt sig i benet? (jag vet folk som fått förkylning i foten respektive höften och haft skitont, hur dumt det än kan låta)

Hvidbrud skrev 2009-03-18 16:06:33 följande:
    Nej det får du inte! Kan du inte cykla istället? Till benen får det bra?
  • Hvidbrud

hade en klient med lunginflamation i höften....
    Det låter som om du har en inflamarion ialla fall... blir det inte bättre får du gå till en läkare. (en snäll! annars hoppar jag över i bebistråden och sparkar på honom! )

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!