• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Min favorit sedan åratal är Kanebos mascara som tvättas bort med bara varmt vatten, men är vattentålig ändå. Tål både regn och tårar och man blir ALDRIG svart under ögonen! Den heter*springer och läser*"Kanebo 38 grader"

Hvidbrud skrev 2009-01-03 14:36:10 följande:
    Snart ledig! Min man kommer och hämtar mig på jobbet, sen ska vi ut och ta en snabbrunda på magasin du nord ocg gå på ea. Saknar så ett lyxigt sidennattlinne... och en bra maskara. Några tips? Ska inte vara en sn som ger enorma lösögnfransliknande spindelben, utan mer naturlig vardagsmaskara? Hjälp?
  • Pumpkin

Halloj tjejer!

God fortsättning Hoppas ni hade det bra på nyår.

Här börjar det bli dags att söka rätt på ett extrajobb, eller ja, det har varit dags ganska länge. Men nu kan jag nog inte skjuta upp det så mycket längre - suck, pust och stööön.

Alla älskar Skellefteå AIK
  • Fjosok

Vågar man hälsa även om man inte är tjej?

• Fjosok

Funderade nämligen om man ska dra igång en humortråd. Där vi kan spamma youtubeklipp och liknande som vi vill dela med oss med, sådant som man blir glad av :)

• passionsblomman

Gör det för tusan! Många positiva trådar i forumet detta nya år!

Fjosok skrev 2009-01-03 19:56:54 följande:
    Funderade nämligen om man ska dra igång en humortråd. Där vi kan spamma youtubeklipp och liknande som vi vill dela med oss med, sådant som man blir glad av :)
  • Fjosok

Jo, har försökt innan men det gick åt pipsvängen. En del hade svårt för min starttråd med Peter Apelgren.

Vi får se!

Åh, nu är det programmet på fyran där man ska stå i grupp i glitterkläder, sjunga unisont och göra moves och kalla det körsång

• Plummis83

Hej svejs alla!!

Nu var man åter hemma i Skåne å längtar nästan upp till Dalarna igen med tanke på vädret!!!

Men jag bara måste berätta: vi har ju en del hästar där uppe i Dalarna å jag passade givetivs på att rida lite. Har försökt få min sambo att prova rida flera gånger innan. Han tröttnade väl på att alla frågade honom så han ville prova ändå så i tors provade han första gången å tror ni inte att han tycker det är så himla skoj då?? haha, vilket koko!! Han red även på fredagen å ville inte åka hem igår för han ville rida!! Så nu har han fastnat för det där med hästar å vill lära sig rida!

• dfk

Åh, solen skiner och det ser så vackert ute, vi har fått ett litet skimmer på marken med SNÖ!!!! Tjiho!
    Jag har saknat snön, vill ha riktiga vargavintrar, då man ska pulsa sig fram i snön, skotta sig in och ut genom grinden....
    Kanske inte riktigt så, men iallafall att det snöar!

• Mrs D to be

Haha jag vet började misstänka att han var lagd åt andra hållet där ett tag men det bevisade han att han inte var igår
    Nu har jag varit ute och rastat min häst eller snarare studsboll på ett fält. Det va sååå kallt 18- burrr men när jag väl började rida så svettades jag. i morgon ska jag ta en riktig konditionstur för både honnom och mig.
    Ska med ta och försöka få min kille att rida. men han vill nog att vädret ska bli lite bättre först!

lillabruden skrev 2009-01-02 03:19:13 följande:
    mrs D to B, låter inte så kul...hoppas huvudvärken var från vinet! men måste fråga...hur tänkte han nä han hellre ville se kungen än nakna modeller? kan man tycka synd om sig själv när man har ett super bra jobb, käkar jornötsringar och sitter på BT? NÄPP!! Ibland känns allt det negativa o jobba som om det inte finns alls, bara för att man har ett par saker som är så himla bra! Jag har min älsklng, mina vänner och min älskade storebror och ett bra jobb! Sen resten känns liksom inte så jobbigt....hoppas fler kan känna så!!!kramar
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!