• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Brrr, vad kallt det är idag! -9 var det när jag körde hemifrån... Men solen skiner i alla fall, så hellre det än milt väder med grått och regn

• Hvidbrud

Brrr, ja! Fick ringa efter vaktmästaren i morse för vårt element i sovrummet inte funkar och det i vardagsrummet går på halv värme... Gillar att sova kallt men -9 var lite att ta i! Lite röd om nästippen idag!
    Ska bli skönt att koma hem till en varm läenhet för en gångs skull!

• passionsblomman

Nejmen inte kan du väl ha haft minus 9!!!
    Det måste väl varit plusgrader åtminstone? Annars får du flytta NU, så gravid du är!

Hvidbrud skrev 2009-01-06 16:19:14 följande:
    Brrr, ja! Fick ringa efter vaktmästaren i morse för vårt element i sovrummet inte funkar och det i vardagsrummet går på halv värme... Gillar att sova kallt men -9 var lite att ta i! Lite röd om nästippen idag!Ska bli skönt att koma hem till en varm läenhet för en gångs skull!
  • Hvidbrud

Nej, det var nog inte -9 innomhus... Tur man har varmt täcke iallafall! Och bebisen har det varmt i min kokheta mage!

• Mikabella

Är det i bäbis i magen nu!!!!!!!???? Oh my god Hvidis!! Jag har missat detta! GRATTTTTIIISSSS: Vad glad jag är!!!!

Hvidbrud skrev 2009-01-03 11:54:04 följande:
    Den blir liite störr varje dag (me god vilja och lite fantasi kan man se den redan) Byxorna passar iallafall inte längre!Vad gör du uppe så sent? Eller tidigt?
  • Mikabella

Min favvo med!! Kan inte ha någon annan nu.

passionsblomman skrev 2009-01-03 19:30:40 följande:
    Min favorit sedan åratal är Kanebos mascara som tvättas bort med bara varmt vatten, men är vattentålig ändå. Tål både regn och tårar och man blir ALDRIG svart under ögonen! Den heter*springer och läser*"Kanebo 38 grader"
  • Mikabella

Hej hej!

Fjosok skrev 2009-01-03 19:37:11 följande:
    Vågar man hälsa även om man inte är tjej?
  • Mikabella

Ja en vecka för sent kanske, men Gott NYtt År till er allihopa!

Sitter här o slöar...ush är seg...har 1,5 julfläskarkilo att göra mig av med, men har liksom ingen eld idag...Pust...Är ju duktig nnnars, men nu har min man varit hemma i 2 veckor o det blir bara slarv...ja visst mn bränner ju lite kalorier när chansen till spontan, morgon o sent på natten mys erbjuds, men man äter ju massor av dumma saker bara för att han gör det...Hmmm ibland är det störigt att ha en man med perfekta magrutor och hunkig kropp trots de wienerbröd han äter..pust igen! MEN nu r det skärpning...eller from imorgon kanske.... Idag får det blir baravaraensamokunnaglopåtvospeladatorutanattblistörd-dag! MYS!

Puss på er!!!

• passionsblomman

Hej hej! Får man bjuda på lite tårta?*håller fram fatet* idag är det min födelsedag! Jag är iofs fftf hemma och snorar, men man kan väl få kalasa lite online?

• Ninnispinnis

GRATTIS PASSIONSBLOMMAN! Hurra hurra hurra

*tar en stor bit tårta och slickar mig runt munnen*

passionsblomman skrev 2009-01-07 10:53:14 följande:
    Hej hej! Får man bjuda på lite tårta?*håller fram fatet* idag är det min födelsedag! Jag är iofs fftf hemma och snorar, men man kan väl få kalasa lite online?
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!