• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Ja det är tur!

Fjosok: Det anses som mycket oartigt att tacka nej till dans om man blir uppbjuden! det är inte som att gå på disco i storstan precis. Man tackarnej om någon är aspackad. Annars är man själv inte värd att dansa med. Så det så!

Cantaton skrev 2009-01-11 21:49:27 följande:
    Ja, verkligen Det lär förbli en dröm här också. Tur att våra underbar män har så många andra kvaliteter som gör ANDRA drömmar verkliga! Kanske lite viktigare drömmar än den där enda dansen
  • lillabruden
    Fjosok skrev 2009-01-11 22:31:19 följande:
    Skulle själv vilja läramigd ansa iaf lite, inte så kul att mest behöva stå och titta på då man väl är på en bal eller så. Iofs ganska mycket att tro att en tjej skulle vilja dansa med ett troll, men iaf
    Om ett troll går på bal så är han värd att dansa med anser jag!
  • Fjosok

Godkväll.

Snabb fråga i tråden, ingen som vet var man kan få tag i den gamla slagdängan "Vi röker inte hashish här i Tranås" Med Janne Loffe Carlsson

VILL HA DEN!!

• Cantaton

Aldrig ens hört talas om

Fjosok skrev 2009-01-12 20:21:02 följande:
    Godkväll.Snabb fråga i tråden, ingen som vet var man kan få tag i den gamla slagdängan "Vi röker inte hashish här i Tranås" Med Janne Loffe Carlsson VILL HA DEN!!
  • Mikabella

Mrs D: Ohhhh n u såg jag trtan! Läckrare får man ju leta efter! Wow!

Fjosk. Sorry inte en aning.

Jag vill oxå kunna dansa "på riktigt"! Ska nog gå en danskurs tror jag. Latinodaserna är ju såååå härliga!

Nu ska jag på möte hos arbetsförmedlingen...Shit vilken jäklans meck det är att vara arbetslös...Jag har aldrig varit det inna... Fy jag förstår alla som är uppröra på af...Krångligt är väl det minsta man kan säga! Har inte fått några pengar sedan november...Hmmm börjar bli lite tomt i kassan nu...De slarvar bort ina papper, ska handlägga och fastersmoster. Tur att man har en man som kan försörja oss.....Grrrrrr!

Hoppas att det slutar regna snart oxå. MÅSTE rida idag...Har slarvat i 2 dagar o mitt fullblod kommer väl antagligen vara sprängfylld av energi idag. Spännande Tur att han är snäll ...och bockar mjukt.... Hoppa lite kanske så han får jobba bort energin? Har blivit modig o är uppe på 1.20 nu tjejer+ Fjosk!! Klappa mig! Är sååååå roligt att ha en häst med kapasitet för 1.40

Puss på er!

• Fjosok

Fjosk? vem är det?

"vi röker inte .." är en svensk variant av "Okie From Muskogee". Den har ni väl hört?

• Cantaton

Känner jag inte heller till

Fjosok skrev 2009-01-13 12:40:49 följande:
    Fjosk? vem är det? "vi röker inte .." är en svensk variant av "Okie From Muskogee". Den har ni väl hört?
  • Ninnispinnis

Hihi, Mikis inlägg måste man läsa med öppet sinne och lite fantasi Ibland går det lite fort med tangenterna... Men det är ju lite av charmen!

• Pumpkin

Hello i tråden!

Här sitter jag och borde skriva på min hemtentamen i personlighetspsykologi. Men gör jag det? Neeej... För jag kan inte för mitt liv bestämma mig för vilka två personlighetsstörningar/-sjukdomar jag ska skriva om. Suck! Tur jag har en vecka på mig...

• Mrs D to be
    Pumpkin skrev 2009-01-13 13:36:18 följande:
    Hello i tråden!
    Här sitter jag och borde skriva på min hemtentamen i personlighetspsykologi. Men gör jag det? Neeej... För jag kan inte för mitt liv bestämma mig för vilka två personlighetsstörningar/-sjukdomar jag ska skriva om. Suck! Tur jag har en vecka på mig...
    narcisism och skitzofreni :P
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!