• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

-Nej nu jä...*tar skydd bakom soffan medans laddar om*

Pumpkin skrev 2009-01-07 11:12:45 följande:
    Grattis passionsblomman! *tar också en stor bit tårta, men slänger den i ansiktet på passionsblomman* Tårtfajt!
  • Hvidbrud

"Idag er det passionblommans følsesdag, hurra, hurra hurra! Hun sikkert sig en gave får som un har ønsket sig i år og dejlig chokolade og kage til!" Grattis på danska till dig!! Hipp hipp hurra!!

Mmm, sån här online kaka kan man ju äta ett rejält stycke av! Gott! Tack!

Mikis: Gått nytt år själv! Låter som om du ska ha en härlig dag idag! Ja, det växer ett litet embrio i min mage, så nu är det bara att hålla tummarna på att det hänger kvar 8 månder till!

• Ninnispinnis

Är det SÅ den går? Mina kollegor envisas med att sjunga den varje gång någon fyller år, nu kan jag plugga in texten till nästa gång

Hvidbrud skrev 2009-01-07 12:32:46 följande:
    "Idag er det passionblommans følsesdag, hurra, hurra hurra! Hun sikkert sig en gave får som un har ønsket sig i år og dejlig chokolade og kage til!" Grattis på danska till dig!! Hipp hipp hurra!!
  • passionsblomman

ÅH, så fint! Vad vackert du sjunger! tack ska du ha!

Hvidbrud skrev 2009-01-07 12:32:46 följande:
    "Idag er det passionblommans følsesdag, hurra, hurra hurra! Hun sikkert sig en gave får som un har ønsket sig i år og dejlig chokolade og kage til!" Grattis på danska till dig!! Hipp hipp hurra!!Mmm, sån här online kaka kan man ju äta ett rejält stycke av! Gott! Tack!Mikis: Gått nytt år själv! Låter som om du ska ha en härlig dag idag! Ja, det växer ett litet embrio i min mage, så nu är det bara att hålla tummarna på att det hänger kvar 8 månder till!
  • Mikabella

Grattis!!!!! Hurra för dig! Skickar massor av paket med fina snören o lyxigt innhåll Tack för tårtan!

passionsblomman skrev 2009-01-07 10:53:14 följande:
    Hej hej! Får man bjuda på lite tårta?*håller fram fatet* idag är det min födelsedag! Jag är iofs fftf hemma och snorar, men man kan väl få kalasa lite online?
  • Mrs D to be

Grattis på födelsedagen!!!!
    pussar och kramar från mig!!

• passionsblomman

Jag tror aldrig jag har blivit så grattad i hela mitt liv! *glad* tack tack tack!!!

Mrs D to be skrev 2009-01-07 21:19:19 följande:

Grattis på födelsedagen!!!!pussar och kramar från mig!!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!