• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Mrs D, jag trodde först det var din m2b som hade fått ett sår på benet...

Tråkigt med tentan, men det är bara att ta nya tag på omtentan! Heja dig!

Själv sitter jag på en ganska öde arbetsplats... Har varit ledig hela julen och jobbar bara idag och imorgon, sen är jag ledig resten av veckan så jag ska inte klaga

• passionsblomman

Idag sa min sambo: "åh, kan vi inte GRILLA och så öppna en flaska vin???"

Jo, vilken STRÅLANDE idé, när jag har så ont i halsen att jag nästan bara kan dricka thé och dessutom inte känner vad något smakar....
    ...har du MÄRKT att jag är JÄTTESJUUUK????

Ja, oj då.. det är du ju... men jag bara tänkte...

Nä, det var det du inte gjorde....

Fast nu har han burit in ved och är och handlar, han har lovat att komma hem med något som är lätt att få i sig...*ursäktad och förlåten*

Vinflaskan kan vi spara, här är de Whiskey med Thé och honung som gäller1

• Ninnispinnis

Haha, Passionsblomman, jag kan tänka mig att han for iväg med svansen mellan benen... Du får trösta dig med att det förmodligen låg en fin tanke bakom, han försökte säkert bara pigga upp dig på sitt eget lilla sätt...

Krya på dig och drick massa specialthé

• passionsblomman

Ha ha! Nä, han ville pigga upp SIG på sin lediga dag på sitt favoritsätt-han är helt besatt av att grilla och hade gärna ställt sig ute i rimfrostlandet och brassat på för fullt!

Han har ett väldigt kort minne och låg empati vad gäller andra förkylningar och influensor än sina egna-men DÅ du! jäklar! Sjukare människa kan man inte hitta på denna jord...

Han vet om detta ganska väl, så det skojas en del härhemma om detta faktum "men älskling, du är ju liksom så PIGG när du är sjuk" säger han...

Nu skulle han köpa pizza visar det sig. det blir bra!

Ninnispinnis skrev 2008-12-29 14:31:37 följande:
    Haha, Passionsblomman, jag kan tänka mig att han for iväg med svansen mellan benen... Du får trösta dig med att det förmodligen låg en fin tanke bakom, han försökte säkert bara pigga upp dig på sitt eget lilla sätt... Krya på dig och drick massa specialthé
  • Mikabella

Sötnos! vad skönt att ni hittade mig! Puss på dig!!!!!

Hvidbrud skrev 2008-12-27 13:32:29 följande:
    Mikis: drömde om dig i antt... Du hade startat en tråd som du var den enda som skrev i, men så hitade vi dig!
  • Mikabella

Shit pommers fritz! Tjejer vad glad jag blir!!!!!! Här är ju full aktivitet Hurra!

Själv har jagåkt runt som en liten vante. Inte haft 52 min över ör datorn men haft en sååååååå mysig jul! Älskar jul! Synd att det är slut redan...Men men...

Vet ni vad hästtjejer...jag ska åka till Portugal o rida Lutsianojingst i början av feb! En dröm jag har haft sååå länge menaldrig gjort slag i saken av. Nu jäklar är det snart nytt år o då il jag ha nya utmaningar! Visst är jag duktig!?

Tränade duktigt idag oxå. Hopprep, stutts, dagliga 500 situpsen o 40 min dressyr i paddocken! De ni! Nu ska julafläsket brinna!

Pussssss på er al mina söta duvor. Ni är gulliga tycker jag.

• Mikabella

min plutta har oxå fått sår...Trampande av sig en balle, ja jag vet skitkonstigt ord!!...inge att göra med snoppar o sånt iaf ...Slogs i hagen o blev sparkad på knät som svullnde...Inte halt sock. Sen som en bonus rev han upp ett stort sår på insidan av låret igår...pust snackars Mr Dubai...Våra små bäbisar...
    Mrs D to be skrev 2008-12-29 11:46:19 följande:

Hej på er allihopa!! Jag kuggade på tentan så jag känner just nu som at jag skulle vilja hoppa ner i ett hål och gräva igen.. sen har lilla plutten fåt världens sår på benet som jag får lägga om. stackarn) men han är inte halt iaf Hoppas det är bra med er tjejer!
  • Mikabella

Hahah vad jag är seg på dator om jag behöver mer än 52 min för att åstadkomma något....ÄLSKAR mina små stavfel.... ;)

• Ninnispinnis

Ja, jag undrade vad du menade, men jag tänkte att det nog bara var ett litet Mikisfel...

Mikabella skrev 2008-12-29 15:42:39 följande:
    Hahah vad jag är seg på dator om jag behöver mer än 52 min för att åstadkomma något....ÄLSKAR mina små stavfel.... ;)
  • lillabruden

Passionsblomman, män tänker, men dem missar typ 99% av tänkandet i processen Skål med whiskey! Som för övrigt går utmärkt med chokladmousse!!!

MikaBella, jag älskar Portugal...ta med mig, jag kan tolka

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!