• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • lillabruden

passar på att bli den första som skriver här i tråden 2009

• Pumpkin

Gott Nytt År tjejer!

Alla älskar Skellefteå AIK
  • Mrs D to be

min smbo är sjuk.. så det har ju varitett jätte roligt nyår.. bara vara hemme ingen som kommer ingen att prata med på nyår. Sen hadde jag gjort värsta middagen som jag ville dricka vin till (jag är student och förbrukar ca 2 vinflaskor / halvår vill jag tillägga) Då säger han att jag börjar med alkolisttakterna. I ren protest nu när jag köpt ut min egen vinflaska efter att gått över den beaktningsvärda 20 års gränsen så hällde jag i mig ett glas södvin i en svälj och hällde upp ett nytt med ett hånflin på ansiktet. Och nu så ligger han i soffan och mår sååååå dåligt. Och nu så har han bytt från victorisa secret fasion show som jag VILLE SE till "knugens gångna år" *morr* nu känner jag huvudvårken komma så jag får vell influensan jag med nu. Jag känner iof för att ligga i en säng och glo i en vecka. skulle vara skönt.
    jag är purken nu och jag ska sura tills han frågar om jag vill gå med på bröllopsmässan.

• lillabruden

mrs D to B, låter inte så kul...hoppas huvudvärken var från vinet! men måste fråga...hur tänkte han nä han hellre ville se kungen än nakna modeller?