• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • lillabruden

passar på att bli den första som skriver här i tråden 2009

• Pumpkin

Gott Nytt År tjejer!

Alla älskar Skellefteå AIK
  • Mrs D to be

min smbo är sjuk.. så det har ju varitett jätte roligt nyår.. bara vara hemme ingen som kommer ingen att prata med på nyår. Sen hadde jag gjort värsta middagen som jag ville dricka vin till (jag är student och förbrukar ca 2 vinflaskor / halvår vill jag tillägga) Då säger han att jag börjar med alkolisttakterna. I ren protest nu när jag köpt ut min egen vinflaska efter att gått över den beaktningsvärda 20 års gränsen så hällde jag i mig ett glas södvin i en svälj och hällde upp ett nytt med ett hånflin på ansiktet. Och nu så ligger han i soffan och mår sååååå dåligt. Och nu så har han bytt från victorisa secret fasion show som jag VILLE SE till "knugens gångna år" *morr* nu känner jag huvudvårken komma så jag får vell influensan jag med nu. Jag känner iof för att ligga i en säng och glo i en vecka. skulle vara skönt.
    jag är purken nu och jag ska sura tills han frågar om jag vill gå med på bröllopsmässan.

• lillabruden

mrs D to B, låter inte så kul...hoppas huvudvärken var från vinet! men måste fråga...hur tänkte han nä han hellre ville se kungen än nakna modeller?

kan man tycka synd om sig själv när man har ett super bra jobb, käkar jornötsringar och sitter på BT? NÄPP!! Ibland känns allt det negativa o jobba som om det inte finns alls, bara för att man har ett par saker som är så himla bra! Jag har min älsklng, mina vänner och min älskade storebror och ett bra jobb! Sen resten känns liksom inte så jobbigt....hoppas fler kan känna så!!!

kramar

• Hvidbrud

Gott nytt år, tjejer!
    Hade en mysig kväll med min man, god mat och skålade in nyttåret i loka... Det funkade! Trött som jag var stupade jag klockan 1. Inte lätt att vara festapa när man är gravid...

lillabruden: förstår hur det käns! visst är det härligt när dt käns så?
    Åh! nu snöar det utanför! Vackert!

Pumpkin: Jag är egen företagare och har min egen massage bix.

kramar te baka

• lillabruden
    Hvidbrud skrev 2009-01-02 13:29:13 följande:
    Gott nytt år, tjejer!Hade en mysig kväll med min man, god mat och skålade in nyttåret i loka... Det funkade! Trött som jag var stupade jag klockan 1. Inte lätt att vara festapa när man är gravid...lillabruden: förstår hur det käns! visst är det härligt när dt käns så?Åh! nu snöar det utanför! Vackert!Pumpkin: Jag är egen företagare och har min egen massage bix.kramar te baka
    Ja det känns som att man inte riktigt vet vad man gjorde för att få det bra liksom....men inte klagar man heller

Kan säga att den 27dec firade jag min egen nyårsafton med dem närmsta och hela gänget var hemma och i sängs vid 23
    (alla är mellan 20-25år..........)

hur är det med magen då?
  • Hvidbrud

Den blir liite störr varje dag (me god vilja och lite fantasi kan man se den redan) Byxorna passar iallafall inte längre!

Vad gör du uppe så sent? Eller tidigt?

• Hvidbrud

Snart ledig! Min man kommer och hämtar mig på jobbet, sen ska vi ut och ta en snabbrunda på magasin du nord ocg gå på ea. Saknar så ett lyxigt sidennattlinne... och en bra maskara. Några tips? Ska inte vara en sn som ger enorma lösögnfransliknande spindelben, utan mer naturlig vardagsmaskara?
    Hjälp?

• dfk

Åh Mikabella, bra idé att starta en till trevlig, mysig tråd!
    Kul att hitta hit.
    Jag känner redan igen några tanter här....
    Hoppas att det nya året har börjat bra för er. Själv känner jag lite magpirr då jag har stora förväntningar på det här året!
    Har börjat att börja fundera över vad jag vill i mitt liv, hur jag ska nå mina personliga mål och att priotera bättre.
    Som sagt man kan inte göra allt bra på en och samma gång, vad är egentligen viktigt, vad får en att må bra?
    Ta bort energitjuvarna...
    Börjat en sundare livsstil, alltså inte "banta" utan att äta lite bättre, röra mig mer och gå och lägga mig i tid, så man får börja sova bättre!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!