• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Hoppas att ni har haft en härlig jul tjejer!
    Jag är tillbaks på jobbet, som vanligt.
    Trött som en fillebunk, för vi ska kanske få en bebis! Hi hi!

• Hvidbrud

Mikis: drömde om dig i antt... Du hade startat en tråd som du var den enda som skrev i, men så hitade vi dig!

• Pumpkin

Hoppas alla haft en supermysig jul! Här har vi haft det bra, men självklart så åkte jag på infektion i tandköttet lagom till julafton, så här äts det inte mycket vill jag lova...

Alla älskar Skellefteå AIK
  • Hvidbrud

Det är ju en bra bantningsmetod.. Du får suga i dig soppor! Jag levde på nyponsoppa igår...

• Pumpkin
    Hvidbrud skrev 2008-12-27 15:13:11 följande:
    Det är ju en bra bantningsmetod.. Du får suga i dig soppor! Jag levde på nyponsoppa igår...
    Haha, ja, det är en jättebra bantningsmetod Föredrar dock bantningsmetoder som inte gör så förbaskat ont och förvandlar ena halsmandeln till en fotboll

Har just ätit minestronesoppa faktiskt, funkar bra Milkshake är ett bra alternativ också

• Hvidbrud

Hade lust till minestronesoppa igår, men alla affärer var stängda här i köpenhamn igår, och stå och koka minestrone när man inte mår så bra är inte kul...

Idag blir det potatismos! Morfars recept med både grädde och smör och en nypa socker! Mums!

Krya på dig, pumpkin!

• Pumpkin

Mmm, det låter mums Hvidbrud!

Och tack, det börjar faktiskt kännas bättre Men den här gången lär jag inte komma undan ett tandläkarbesök {#lang_emotions_yell}

• Mrs D to be

Hej på er allihopa!! Jag kuggade på tentan så jag känner just nu som at jag skulle vilja hoppa ner i ett hål och gräva igen.. sen har lilla plutten fåt världens sår på benet som jag får lägga om. stackarn) men han är inte halt iaf Hoppas det är bra med er tjejer!

• lillabruden

hur har jag undgått denna tråd så länge??!
    nu är jag här iallafall

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!