• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Ninis: Vad härligt att du tränar så mycket! Behöver bli lite inspirerad... Har inte varit på yoga på tre veckor!! Jullov och gravtrötthet skyller jag på. Sen har jag semester nästa vecka, då blir det heller inte nått... Men kanske några härliga promenader?

Jo, man särskriver på danska och engelske, så jag blir lite lätt för virrad (hi hi)

Passionsblomman: Vad är det för jobb du har spanat in? *nyfikenienstruttittarut*

• Mikabella

Åhhh n u blev jag såååå sugen på tårta o macka...Hmm INTE bra mat när man vill skaka av sig 1, 5 små kilon...pust Ska träna ikväll. Första passet aerobic på säkert 3 år...Har varit så less o trött på aerobic, men jag tänkte ge det en ny chanse...har själv jobbat som instruktör o tränade aerobic till förbannels, vilket resulterade i mättnad.. Har väl antagligen ingen som helst motorik o kordination kvar i kroppen...lite nervös...Är ju grym på hopprep, men grapewine och stegkombinationer känns avlägset...

Bara för att jag ska träna, har ridit o galloperat MASSOR idag, det är fredag OCH trkigt väder ska jag köra till ica o köpa mumsig mat till kvällen...Hmmm vad sägs om klassiker som självslungad "bea", en saftigt oxfile och varför inte små dushesspotatisar?.....Efterrätt? Tar gärna emot tips!

• Mrs D to be

chokladmousse med jordgubbssås. 5 min tar det lägg marsmallows choklad och smör med lite vatten. smält det blanda sedan med grädde. nnars gör du gamla varianten. ta frysta jordgubbar med socker och mixa mums

• Mikabella

Åhhh låter mums. Älskar marsmallows!....enda problemet är att min make är såååå kinkig med efterrärr...han vill helst ha en blåbärspaj m glass..ush lite väl mäktigt enligt mig...

Får väl bli chokladfoundant med päron o ingefärskompott...MEN ska absolut göra moussen till nästa tjejfest! tack sötnos.

Mrs D to be skrev 2009-01-09 13:08:12 följande:

chokladmousse med jordgubbssås. 5 min tar det lägg marsmallows choklad och smör med lite vatten. smält det blanda sedan med grädde. nnars gör du gamla varianten. ta frysta jordgubbar med socker och mixa mums
  • Mrs D to be

ååå du kolla min tårta jag ska ha!!!! AAAAAAA Den är perfekt och lagom vulgär!!!

• Mrs D to be

Hej pumkin jag har jobb åt dig. Milos mamma har lite problem med en ful fisk har på BT. Hon har blivit snodd på billder ( kan inte hela historien) men hon letade efter en moderator. Om du inte är rätt persson så kanske du kan slussa henne vidare.

Pumpkin skrev 2009-01-08 15:22:56 följande:
    Tjoho, blev kallad på intervju för ett extrajobb idag!
  • Hvidbrud

Hejdå tjejer! Nu åker vi till solen! Längtar efterv att komma hem och läsa alla härliga inlägg!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!