• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Tack för er förståelse Lovar att INTE bättra mig

Ninnispinnis skrev 2009-01-13 13:18:53 följande:
    Hihi, Mikis inlägg måste man läsa med öppet sinne och lite fantasi Ibland går det lite fort med tangenterna... Men det är ju lite av charmen!
  • Ninnispinnis

Tack, det känns tryggt att veta!

*smyger in en liten kram också*

Mikabella skrev 2009-01-13 14:10:45 följande:
    Tack för er förståelse Lovar att INTE bättra mig
  • Pumpkin
    Mrs D to be skrev 2009-01-13 14:10:31 följande:
    narcisism och skitzofreni :P
    Narcissism har vi inte att välja på och schizofreni har vår lärare avrått oss från att skriva om. Väljer mellan: depression - vilket känns lite för vanligt på något vis, alla kommer ju ta den. antisocial personlighetsstörning borderline PTSD bipolar disorder typ A-beteende/stress ADHD
  • Mrs D to be

ska du integrera dem eller ska du hålla i sär dem??

jag skulle nog välja borderline som jag är förtjust i och bipolar disorder

• Pumpkin

Jag ska analysera vart och ett av fallen (/sjukdomarna) utifrån 2-3 olika perspektiv. Dvs jag ska hålla isär dem.

Ja, jag är lite fascinerad av borderline också, så det lutar åt det i alla fall.

• dfk

Mikabella- har du ridit länge, sen barn?
    Jag har en stoooor respekt för hästar, men mina döttrar ville börja rida och då var jag tvungen att närma mig en häst på ridskolan.
    Det är lite läskigt men det går bättre och bättre.
    Tjejerna har som tur var ingen som helst rädsla och även fast ena dottern har ramlat av nu två gånger, så avskräcker det inte.
    Det är jag som blir alldeles till mig av oro, men så länge barnen vill själva och tycker det är kul så ska dom få fortsätta. Det är jättebra då de får ta stort ansvar för hästarna. Det är ju inte bara att rida och ha kul.

• Mrs D to be

ta de du känner passar bäst utifrån det som du ska analysera.
    Hästar är jätte bra de ger en ordentlig ansvarskänsla och man växer upp på ett annat sätt.

• Cantaton

Definitivt borderline som den ena, tycker jag.

Pumpkin skrev 2009-01-13 14:14:34 följande:
    Narcissism har vi inte att välja på och schizofreni har vår lärare avrått oss från att skriva om. Väljer mellan: depression - vilket känns lite för vanligt på något vis, alla kommer ju ta den. antisocial personlighetsstörning borderline PTSD bipolar disorder typ A-beteende/stress ADHD
  • passionsblomman

Ta depression just för att alla tror att alla ska ta den och så borderline! Dessutom är depression en så jäkla vanlig "sak" att det borde vara viktigt att prata mycket om det!

JAG borde skriva jobbsökarbrev och CV-gör jag det? näää...-D
    jag råkade försöka läsa med i senaste överlämningstråden... det tog hela eftermiddagen!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!