• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

jag hoppas på att jag är så btra till våren att jag kan ta mig ut på fältävlansbanan igen. men jag måste kännna att jag har koll annars är det farligt. åååå saknar det. vi har hoppat msv dältävlanshinder men inte tävlat vem vet det kanske kommer.

• Cantaton

Det är verkligen två helt olika klänningar. Jag är nog lite mer prinsessa av mig, så hade JAG valt mellan de två klänningarna hade jag valt den första, däremot tycker jag att den andra är riktigt, riktigt läcker (på någon annan).

Mrs D to be skrev 2009-01-16 16:13:10 följande:

Hej på er allihopa!Jag har varit hemma hos mor och lekt frisör. klippt min syster och färgat tre andra:-P I dag va kag och köpte bh med min lillasyster som är 9. hon ville pront ha en hello kitty bh hehe Jag hade då aldrig fått en push up Bh av mamma när jag var nio. men som vi alla vet är det ju skillnad :-P Det var så mycket att svara på här så jag vet ej vart jag ska börja. Kanton: jag vet ej vart jag hittade klänningen. den är ju mera prinsessig och den andra mera romantisk. Jag skulle behöva testa båda för att veta vad jag vill ha.Plummis: jag har känt min häst desan jag var 6 år och ägt honnom i nio år Men han motionerar mig ordentligt! har sånn träningsvärk dock börjar jag få lite mara kol på vad jag gör nu. se om jag fick med allt nu hihivad ska ni hitta på??
  • Mrs D to be

mmm jag vet.. men det är ju sååå svår. jag och snutten ska på bröllopsmässa på söndag

• Cantaton

Ah, då kanske ni får lite inspiration! Kul. Åh, det måste ju vara jätteroligt att gå på bröllopsmässa med sin älskling. Jag tror faktiskt att min sambo skulle tycka att det var rätt roligt att gå med mig på en sådan den dagen vi planerar bröllop.

Mrs D to be skrev 2009-01-16 16:54:45 följande:

mmm jag vet.. men det är ju sååå svår. jag och snutten ska på bröllopsmässa på söndag
  • Mrs D to be

åååååååå nu har jag hittat en tredje

• Cantaton

Visa!

Mrs D to be skrev 2009-01-16 17:03:04 följande:

åååååååå nu har jag hittat en tredje
  • dfk

Cantaton- jag beklagar din sorg!
    Mrs D to be- vad kul att gå på bröllopsmässa!

• Mrs D to be

åå nu såg jag att din morfar dött!!
    stackars dig. det är alltid jobbigt? Hur mår du? stod ni nära varandra?

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!