Det är verkligen två helt olika klänningar. Jag är nog lite mer prinsessa av mig, så hade JAG valt mellan de två klänningarna hade jag valt den första, däremot tycker jag att den andra är riktigt, riktigt läcker (på någon annan).
Mrs D to be skrev 2009-01-16 16:13:10 följande:
Hej på er allihopa!Jag har varit hemma hos mor och lekt frisör. klippt min syster och färgat tre andra:-P I dag va kag och köpte bh med min lillasyster som är 9. hon ville pront ha en hello kitty bh hehe Jag hade då aldrig fått en push up Bh av mamma när jag var nio. men som vi alla vet är det ju skillnad :-P Det var så mycket att svara på här så jag vet ej vart jag ska börja. Kanton: jag vet ej vart jag hittade klänningen. den är ju mera prinsessig och den andra mera romantisk. Jag skulle behöva testa båda för att veta vad jag vill ha.Plummis: jag har känt min häst desan jag var 6 år och ägt honnom i nio år Men han motionerar mig ordentligt! har sånn träningsvärk dock börjar jag få lite mara kol på vad jag gör nu. se om jag fick med allt nu hihivad ska ni hitta på??