• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

ne jag vill inte att han ska hiva billderna från resor etc. men att han har kvar billder som hon är naken på i underkläder etc varför vill man ha kvar det?

• passionsblomman

Fast har han dem framme så de liksom finns i vardagen? Han kanske inte ens a´har tnkt på de där albumen?

Jag hade intee tyckt att det var roligt om min sambo hade sådana bilder på sängbordet precis, men att de sitter i ngt gammalt album so han knappast tittar i längre, tror jag inte skulle störa mig.(alla min sambos sådana gamla grejor ligger hos mina svärföräldrar, så jag vet inte ens vad han har i den vägen, men gissar att det ligger en och annan uppmuntrande bild i breven från hans FN-tid tex.)

Mrs D to be skrev 2009-01-18 15:14:03 följande:

ne jag vill inte att han ska hiva billderna från resor etc. men att han har kvar billder som hon är naken på i underkläder etc varför vill man ha kvar det?
  • Mrs D to be

ne han har dem inte ens uppe men jag blir stött endå. Men det är kanske mig det är fel på och jag kanske tar det hårdare i och med att jag inte har några ex

• passionsblomman

Ja, inte för att jag skulle tycka det var jätteroligt att se sådana bilder, och jag tror man mår bra av att inte titta så noga på dem, liksom att det säkert skulle kännas att läsa brev osv.
    Men eftersom jag vet själv vad som är minnen och vad som är nutid och framtid i mitt eget liv, så vill jag inte ta ifrån honom hans och jag är trygg med honom. Allt beror ju på vilka man är och vad man ha för historia både själv och gemensamt.

Mrs D to be skrev 2009-01-18 15:46:46 följande:

ne han har dem inte ens uppe men jag blir stött endå. Men det är kanske mig det är fel på och jag kanske tar det hårdare i och med att jag inte har några ex
  • Cantaton

Jag kan inte påstå att det är FEL på dig, men kanhända har du inte samma "förståelse" just för att du inte själv har bilder på dig och några ex. Kanske?

Men verkligen, jag lovar att det där är något som är passé för honom. Du har säkert gamla kompisar som du inte umgås med längre, men som du har kort på. Inte skulle du väl kasta dem bara för att du har andra kompisar idag? (Jag vet att det blir en vekare jämförelse, men det är egentligen där vi hamnar.) Det är så mycket de korten är värda för honom idag, men det finns ingen anledning att kasta dem.

• passionsblomman

OBS! Jag tycker inte att det är ngt fel på dig!!!

• Mrs D to be

hehe ne jag är vell inte så säker på mig själv bara sedan är jag fruktansvärt avundsjuk av mig.

• passionsblomman

Ja, svartsjuka... det kan vara en väldigt förtärande sjuka! som förstör jättemycket!

Jag tror nog du ska försöka se dig som den som vann om man säger så! Det är ju du som ska gifta dig med killen!

Mrs D to be skrev 2009-01-18 21:14:57 följande:

hehe ne jag är vell inte så säker på mig själv bara sedan är jag fruktansvärt avundsjuk av mig.
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!