• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Hmmm oki ska ge ett lite anorlunda tips då.. Vet inte om du gillar att jogga, men en tur tidig morgon i Central Park är sååå mysigt. Då känns det nästan som att man bor i NY på riktigt Vet att jag är lite träningsnörd, men at jogga tidigt ger en helt annan bild av staden. Man ser saker som man inte lägger märke till på dagen, luften känns renare och man får ett stort leende på läpparna av alla hurtiga trevlia amerikaner som hälsar god morgon Spring sedan förbi ett litet kaffe hak o grabba en god frukostmacka och sätt dig på en bänk o mys med en varm kopp kaffe Jag har gjort o jag tycker faktiskt att det var något av det bästa på hela resan!

Pumpkin skrev 2009-01-21 10:04:55 följande:
    Tack för den uppmaningen Har du några tips att dela med dig av?
  • Mikabella

Vi flög med Continental senast o de var suveränna!!!

• Ninnispinnis

heeeeej ingenjöris!! äntligen har du hittat hit

• Ninnispinnis

Åh, vad härligt Pumpkin!

Är ju fd flygvärdinna, så jag har varit i NY säkert 25 gånger. Ska försöka komma på lite bra tips innan du åker

• Ninnispinnis

Jag jobbade som flygvärdinna på SAS i 5 år, och har även jobbat som markpersonal på flygplats. Är fortfarande i flygbranschen, men har numera en mer administrativ tjänst, vilket jag trivs alldeles förträffligt med!

• Ninnispinnis

6200 för två låter som ett kanonpris!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!