• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • tobiasochlinda

oj! va rädd om dig! :O själv åker jag mest häst numer, och då min "lilla" lugna trygga shire, börjar bli bökigt å komma ner bara... :)

• Mrs D to be

Jo då jag mår bra innser nu att jag överreagerade lite, men nu har jag andra problem. Min lilla gubbe skoddes idg och då hittade vi en jätteröta i hoven fram. Men vi behandlade och hoppas nu att det går över så att vi inte behöver klippa upp hoven!!!! När hon slog på skon så såg jag hur ont han hade men han stod still för att vara duktig sedan så kunde han inte stå ut längre och då fick vi gå i stallgången och han hoppade på tre ben till en början. Jag stod nästan och grät brevid när jag gick med honnom för jag fick obehagliga flashbacks från tiden innan jag var tvungen att avliva min ponny. då gick vi i gången på samma sätt på kliniken *ryser* Men min tappra älskling ställde sig snällt i gången igen efter promenaden och vi fick sko klart utan problem. Hoppas att det går tillbaka nu så det blir bra för honnom.

• Mrs D to be

Tack jag med jag hoppas att han inte kommer att ha ont av det

• Mikabella

MrsD: Ush! Åh hoppas verkligen det ordnar sig. Hatar när djur har ont. Ush ush ush. Ge honom en extra morot från mig.

• Mikabella

Idag ska jag på intervju...lite nervös...

• Ninnispinnis

LYCKA TILL MIKIS!

Var bara ditt eget underbara jag, så kommer det garanterat att gå bra

Vilken typ av jobb är det? Nyfiken ju

*håller tummar och tår*

Mikabella skrev 2009-01-20 08:03:03 följande:
  • dfk

Vad spännande att gå på intervjuv... Jag kommer ihåg själv vad pirrig jag var sist.
    Men ta några djupa andetag..... Sänk stresshormonerna....
    Ha ett mantra att det kommer gå bra!.... Var dig själv....
    Nu får du även en lyckospark i baken av oss härinne.
    Lycka till!!!!!

• Plummis83

Lycka till!! Hoppas det går bra!!!

Mikabella skrev 2009-01-20 08:03:03 följande:
  • Mikabella

Tack tjjer! Ni är såååå söta! Tack tack tack. Känner mig peppad nu

Anställningen är som Inköpsplanerare på ett inredningsföretag. Vet inte om det är dröömjobbet, men jag är glad som får gå på intervju iaf Då får man ju lite bevis på att man inte är helt oitressant på arbetsmarknaden ...Har ju bara varit arbetslös i 1 månad så jag ska väl egentligen inte vara så hiad, men jag HATAR att inte jobba...Får fråga mannen om "lov" att köpa saker känns det som...Har inte fått någon A-kassa o är verkligen "lyxfru"...Lever på min arkitetkt/designermake Ush känner mig lite värdelös när jag tänker på det, men är väldigt tacksam för att vi rent ekonomisk kan ha det såhär utan att sitta i jön man ska nog vara mer än tacksam ibland...Lätt att glömma hur lyckligt lottad man är...

Puss på er!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!