• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden
    Mikabella skrev 2009-01-21 14:00:33 följande:
    HEJ!! Har saknat dig!
    *vinkar glatt o ler lite skamset*

Trevligt att "hitta" tillbaka!! *hehehehe*

Blodkorv är ju SÅ himla GOTT!!!! Måste nog köpa det till middag!!
    Mrs D to be är ju så rätt på det!!! Man ska helst servera blodkorv/pudding med tex ett glas juice för att optimera upptagningen! Fast smakkomben är väl så där........
  • Mrs D to be

du kan ju häva innan det kan vell du som är teknist :-P
    idag gav den elaka skuksköterskan mig en spruta.
    när jag kom in så sa jag: hej nu kommer hon som är rädd.
    ssk: ja just det jag kommer ihåg dig!
    Jag: jag lägger mig här på brittsen så ni slipper plocka upp mig från golvet.
    allt gick sedan jätte bra men jag kände dock hur bena försvann och blev imobiliserade...
    jaja jag är stolt över mig själv som inte fick en panikångestattack som första gången det var lite pinsammt.

sen avslutar hon med att säga att jag ska komma och ta blodprob i apprill ok sa jag (innombords) *NNNNNNNNEEEEEEJJJJJJJ inte mera nålar*
    hehe och jag ska bli ssk

• Cantaton

Bra gjort! *stolt över dig*

Mrs D to be skrev 2009-01-21 16:49:14 följande:

du kan ju häva innan det kan vell du som är teknist :-P idag gav den elaka skuksköterskan mig en spruta. när jag kom in så sa jag: hej nu kommer hon som är rädd.ssk: ja just det jag kommer ihåg dig!Jag: jag lägger mig här på brittsen så ni slipper plocka upp mig från golvet.allt gick sedan jätte bra men jag kände dock hur bena försvann och blev imobiliserade... jaja jag är stolt över mig själv som inte fick en panikångestattack som första gången det var lite pinsammt.sen avslutar hon med att säga att jag ska komma och ta blodprob i apprill ok sa jag (innombords) *NNNNNNNNEEEEEEJJJJJJJ inte mera nålar*hehe och jag ska bli ssk
  • Mrs D to be

nu har jag gjort dagens goda gärning *stolt känner mig som florenc nightengale* Jag har gett min kompis från 9 an en spark i rumpan. han har blivit uppsagd och var ledssen över det. så jag surfade in på ams gav honnom 5 annonser att söka och min cv som han kan använda som mall. sen sa jag att han skulle ringa och fråga hur det går och visa sitt intresse ca 1 v efter ansökningen. Känner mig stolt och jag hoppas att han hittar ett jobb. (jag hade ett gäng på 5 killar som jag hlälpte med läxor, eller gjorde dem åt dem) det har nästan blivit moderskänslor.

• Mrs D to be

Tack så mycket kramar om!!

Cantaton skrev 2009-01-21 17:42:50 följande:
    Bra gjort! *stolt över dig*Mrs D to be skrev 2009-01-21 16:49:14 följande:
  • Mrs D to be

min m2b går just nu runt och rapar i takt med bryan adams im in heaven... vad ska jag gifta mig med *skakar på huvudet*
    men det ser iof hysteriskt roligt ut.

• Cantaton

Haha. Han kanske hintar att han vill ha den låten på vigseln?

Mrs D to be skrev 2009-01-21 20:28:12 följande:

min m2b går just nu runt och rapar i takt med bryan adams im in heaven... vad ska jag gifta mig med *skakar på huvudet*men det ser iof hysteriskt roligt ut.
  • Cantaton

Jag har varit sjuk i 2½ vecka nu. Idag har jag faktiskt lyckats jobba nästan en hel dag (från 10). Somnade vid 19.30 och vaknade 21 igen. Känner att jag är helt slut... men efter att inte ha jobbat på 2½ vecka har jag hur mycket som helst att göra. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Är glad att jag lyckades börja NÅNSTANS.
  • Mrs D to be

urs va jobbig! jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk det har jag inte tid med..

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!