• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

GRATTIS, Pumpkin!! Härligt med lite utdrygning av studentkassan! Mysigt att fira frieriet!! Vi glömde helt bort att fira vår 1 månaders bröllopsdag.... *hahahaha* Får fira mer i kväll o i helgen!

Mikis: Taaaack, söta du!!! Håller tummen för att intervjun ger resultat!!

Tobiasolinda: Ååååååh va mysigt med valpar!!!

Verkar som att många har ätit ngt gott fr havet i kväll!
    Vi har ätit varmrökt lax m romsås ikväll.....MMMMMMMMM!

Mrs D: Äsch, ingen fara att du missat min frustatus. Underbara klänningar o tiaran är jättefin!
    Var köpte du laxen? Väldigt bra kilopris!

Måste bara berätta......Hvidis o Passionsblomman vet iofs redan.... Har inte berättat för våra nära o kära än...är väl lite chockade.....
    VI HAR PLUSSAT! Är i 7+1 idag!
    Har tänkt vänta lite till innan vi berättar för familjen.....men behöver ju ventilera lite...o var gör man det bättre än här hos er?!

• Mrs D to be

city gross.. det enda jag handlar på.. Ok lidel handlar jag tvättmedet. toapapper etc. på

• Mrs D to be

åååååååååå va roligt med bebis!! Vill med ha jag längtar till sommaren när jag ska tillbaka till BB el förlossningen. vet ej vllker en. då får jag iaf låna dom ett tag..

• Plummis83

Nu är jag hemma igen och filmen var kanonbra!! Tycker jag iaf.. alla har vi ju olika smak!!

Den är ju nästan 3 timmar lång men det kändes inte så...

Imorgon hoppas jag att på en ridtur, har inte gått att rida idag pga vädret å hårt underlag!!!
    För övrigt så ska vi ner till Skanör med hundarna, mest för att vi ska kolla igenom att våran vägbeskrivning stämmer!! Sen ska vi skicka inbjudan till alla! Köpte frimärken idag!!
    Men det är vackert där nere!!

• Mrs D to be

åå i morgon ska jag hjälpa min medryttare att hoppa. hon är 12 och sååååå söt och orolig för att hon ska göra fel.

• Cantaton

Jag håller med Mrs D to be: "åååååååååå va roligt med bebis!!"

Själv har jag blivit med kontorslokal!!! Äntligen slipper jag pappersröran på köksbordet!

• Mrs D to be

ne men va roligt för dig!!!!
    själv sitter jag och surar eller min m2b gör det. jag gav honom en gliring om att jag lagar mat som man får på restaurang och han inte ens säger att det är gott eller tack. *morr*

Cantaton skrev 2009-01-23 22:05:56 följande:
    Jag håller med Mrs D to be: "åååååååååå va roligt med bebis!!"Själv har jag blivit med kontorslokal!!! Äntligen slipper jag pappersröran på köksbordet!
  • Ninnispinnis

Jag visste ju också det, Ingenjöris

Grattis Pumpkin till jobbet och Cantaton till lokalen!

Hinner ju knappt läsa allt ni har skrivit, men jag kan meddela att även jag har ätit havsmat - sushi! Mmmm, vad gott! Nu blev du väl avis, Passionsblomman?

Har lillasyster (17 år) på besök I eftermiddag har det shoppats och imorgon ska vi på konsert med Oasis, mina gamla ungdomsidoler

Nu ska vi spela Wii

• Cantaton

Hmm. Verkligen *morr*

Mrs D to be skrev 2009-01-23 22:36:15 följande:

ne men va roligt för dig!!!!själv sitter jag och surar eller min m2b gör det. jag gav honom en gliring om att jag lagar mat som man får på restaurang och han inte ens säger att det är gott eller tack. *morr*
  • passionsblomman

Superavis! fast jag är så täppt i min illröda näsa, så födan är inte så petigt med förrän jag får tillbaka smaken. Till dess duger Thé med en -rejäl-skvätt Whiskey alldeles yyytmärkt.

Vad skönt med lokal Cantaton! Fick du en hiskelig hyra nu då eller en lite rimlig?

Ninnispinnis skrev 2009-01-23 22:39:56 följande:
    Jag visste ju också det, Ingenjöris Grattis Pumpkin till jobbet och Cantaton till lokalen!Hinner ju knappt läsa allt ni har skrivit, men jag kan meddela att även jag har ätit havsmat - sushi! Mmmm, vad gott! Nu blev du väl avis, Passionsblomman? Har lillasyster (17 år) på besök I eftermiddag har det shoppats och imorgon ska vi på konsert med Oasis, mina gamla ungdomsidoler Nu ska vi spela Wii
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!