• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Nja, jag vet inte riktigt om jag förstår... Och jag vet ju inte hur det ser ut och om det därför går att göra större på ett A4. Hade velat hjälpa, men jag tror inte att jag kan såhär utan att se allting framför mig :-S

• GladaEmma

Tack

Har inte den här så jag får slita mitt hår med det ikväll. Håll tummarna!

Cantaton skrev 2009-01-27 13:32:15 följande:
    Nja, jag vet inte riktigt om jag förstår... Och jag vet ju inte hur det ser ut och om det därför går att göra större på ett A4. Hade velat hjälpa, men jag tror inte att jag kan såhär utan att se allting framför mig :-S
  • Hvidbrud

Hej alla godingar!
    Sitter här ock lunchar med er i dag! Härligt när man inte har några kolleger.
    Skull ta en bit danskt rågbröd- så välde det fram minnen från foderkammaren i ridhuset när jag var liten... Det luktar precis som det där lite kletiga...

Det är så härligt med dofter- at de verkligen kan transportera en tillbaka i tiden!

Mrs D: Tack för tipsen med tårtorna. Det blev färdiga bottnar med chokladpudding (extra tjock) och mosade hallon i grädde med äkta vanilj och florsocker. Klädd i vaniljgrädde och färska jordgubbar... Han blev jätte nöjd! Och gissa om det var härligt att de honom efter flera dagar från varandra. Pressenten med rossetten runthalsen var defeniivt en uppskattad gova som vi njöt av att dela...

• Cantaton

Ja, varsågod, luncha på Jag kan joina med en kopp te medan jag sitter o fyller i ansökningsblanketter på femtielva sidor.

Hvidbrud skrev 2009-01-27 14:00:21 följande:
    Hej alla godingar!Sitter här ock lunchar med er i dag! Härligt när man inte har några kolleger.Skull ta en bit danskt rågbröd- så välde det fram minnen från foderkammaren i ridhuset när jag var liten... Det luktar precis som det där lite kletiga...Det är så härligt med dofter- at de verkligen kan transportera en tillbaka i tiden!Mrs D: Tack för tipsen med tårtorna. Det blev färdiga bottnar med chokladpudding (extra tjock) och mosade hallon i grädde med äkta vanilj och florsocker. Klädd i vaniljgrädde och färska jordgubbar... Han blev jätte nöjd! Och gissa om det var härligt att de honom efter flera dagar från varandra. Pressenten med rossetten runthalsen var defeniivt en uppskattad gova som vi njöt av att dela...
  • Ninnispinnis

Det verkar vara väldigt poppis i den här tråden att knyta en rosett runt halsen när man ska överraska mannen...

• Hvidbrud

Jepp... Den bästa och mest exclusiva gåvan man kan ge... (Skulle säga billig, men det lät inte så bra..)

• Cantaton

Bidragspengar till olika teaterprojekt.

Hvidbrud skrev 2009-01-27 14:16:53 följande:
    Tack! Härligt med sällskap! Vad ansöker du om?
  • Mrs D to be

Hahaha billig vet jag inte men ganska slampig iaf :P Jag håller idag på att få krupp på CSN.. tänker inte komenter det hela mera. men jag tror att ni alla vet vad jag går iegenom
    Jag önskar att min lille pojke kunde överaska mig någonm gång, tyvärr så brukar jag en vecka före säga till om att du vet vad det är för dag snart va? Men jag ska nog inte göra det denna 14:de känner att jag kommit över den här "fjårtizz" paniken över att inte bli ihågkomen. ne denna gång ska han få komma igåg detta själv.
    Sedan har han lånat två 20 lappar av mig och jag har förklarat att räntar och tillbakabetalningnen ska ske genom romantisk trerättersmiddag på fin restaurang och 10 röda rosor med fråga om jag vill gifta mig på knä han har ju faktiskt inte frågat utan vi är förlovade.. hehe jag tycker att ag är värd en middag

• ingenjörsbruden

Mrs D to be skrev 2009-01-27 15:16:05 följande:

Hahaha billig vet jag inte men ganska slampig iaf :P Jag håller idag på att få krupp på CSN.. tänker inte komenter det hela mera. men jag tror att ni alla vet vad jag går iegenom Jag önskar att min lille pojke kunde överaska mig någonm gång, tyvärr så brukar jag en vecka före säga till om att du vet vad det är för dag snart va? Men jag ska nog inte göra det denna 14:de känner att jag kommit över den här "fjårtizz" paniken över att inte bli ihågkomen. ne denna gång ska han få komma igåg detta själv. Sedan har han lånat två 20 lappar av mig och jag har förklarat att räntar och tillbakabetalningnen ska ske genom romantisk trerättersmiddag på fin restaurang och 10 röda rosor med fråga om jag vill gifta mig på knä han har ju faktiskt inte frågat utan vi är förlovade.. hehe jag tycker att ag är värd en middag
    Moahahaha! Def är du värd en middag!

Hvidis: Guuuuud va sugen jag blev på tårta då!!!! *DREGEL*
    Måste bara göra den i helgen! *slurp*
    Ja det där med dofter är spännande....kan knappt använda doftiga parfymer.....det luktar för mkt! Blir bara Cool Water nu ett tag! Lite synd när jag har 3 sprillans nya parfymer som vi köpte taxfree! Nåja...de mår nog bra av lagring!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!