Mrs D to be skrev 2009-01-27 15:16:05 följande:
Hahaha billig vet jag inte men ganska slampig iaf :P Jag håller idag på att få krupp på CSN.. tänker inte komenter det hela mera. men jag tror att ni alla vet vad jag går iegenom Jag önskar att min lille pojke kunde överaska mig någonm gång, tyvärr så brukar jag en vecka före säga till om att du vet vad det är för dag snart va? Men jag ska nog inte göra det denna 14:de känner att jag kommit över den här "fjårtizz" paniken över att inte bli ihågkomen. ne denna gång ska han få komma igåg detta själv. Sedan har han lånat två 20 lappar av mig och jag har förklarat att räntar och tillbakabetalningnen ska ske genom romantisk trerättersmiddag på fin restaurang och 10 röda rosor med fråga om jag vill gifta mig på knä han har ju faktiskt inte frågat utan vi är förlovade.. hehe jag tycker att ag är värd en middag
Moahahaha! Def är du värd en middag!
Hvidis: Guuuuud va sugen jag blev på tårta då!!!! *DREGEL*
Måste bara göra den i helgen! *slurp*

Ja det där med dofter är spännande....kan knappt använda doftiga parfymer.....det luktar för mkt!

Blir bara Cool Water nu ett tag!

Lite synd när jag har 3 sprillans nya parfymer som vi köpte taxfree! Nåja...de mår nog bra av lagring!