• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Pumpkin

Hej tjejer!

Har haft en riktigt jävlig dag faktiskt, var till tandläkaren imorse. Jag är livrädd för tandläkare. Grät hela tiden typ. Har skrivit mer i min blogg, orkar inte skriva ner allt igen...

• passionsblomman
    *klappar om och kramar*

Vad duktig du var som tog dig igenom det!!!
    Usch vad jobbigt att vara sådär rädd!
    Pumpkin skrev 2009-01-26 17:12:01 följande:
    Hej tjejer!
    Har haft en riktigt jävlig dag faktiskt, var till tandläkaren imorse. Jag är livrädd för tandläkare. Grät hela tiden typ. Har skrivit mer i min blogg, orkar inte skriva ner allt igen...
  • Mrs D to be

hihi brukar du också ge det som pressent:P
    det finns ju roliga små kort som man kan ge bort med *hihi* pick one and i do..

Mikabella skrev 2009-01-26 13:53:34 följande:
    Hej sötnosar! Hur leker livet idag? mitt leker ganska trevligt. Mannen fyller 30 o som duktig fru är det ju lite att pyssla med. Tårta, presenten och middag ikväll..sen tillkommer ju de sexigaste underkläderna och lilla rosetten runt halsen... Hoppas att ni har det bra och att livet är snäll mot er. Pussar o kramar!
  • Cantaton

Pumpkin. Starkt jobbat idag! Instämmer i vad passionsblomman skrev.

Själv har jag mest suttit i möten - ineffektiva sådana. Varför ska "alla" (dvs dem jag mötte idag) 50-60-åriga män vara så babbliga?

• Pumpkin

Tack tjejer! *kramas*

Känner mig fortfarande skärrad och obehaglig till mods, men nu ska jag snart gå och lägga mig så jag hoppas jag får sova gott i alla fall. Gudarna ska vet att jag är helt utmattad mentalt i alla fall.

Ska bara gå igenom min nya kvällsritual - tandborstning, tandtråd och flourskölj

• passionsblomman

Jo, man brukar få en väldigt noggrann sådan efter de där besöken...

Pumpkin skrev 2009-01-26 22:47:36 följande:
    Ska bara gå igenom min nya kvällsritual - tandborstning, tandtråd och flourskölj
  • MV85

Jag är så glaaaaad
    Igår kväll kom min m2b hem med 10 helt underbara, stora röda rosor - bara för att han ville det.. "Du behövde det" sa han.. Hur underbar kan man blir?!

• ingenjörsbruden

Pumpkin: Hoppas du fick sova ordentligt efter en sådan pärs o slapp mardrömmar!

Cantaton: Ja det är skumt...karlar i den åldern gillar verkligen att höra sin egen röst....suck!

MV85: Naaaaw så gulligt! Man bara smälter!

Det har aldrig hänt att jag fått blommor annat än på födelsedag o allahjärtansdag....så jag köper blommor til mig själv istället!!

Idag är jag inte på topp....mår kasst.....illamåendet hänger i halsen.....en av kollegorna är hemma idag pga ngn kräkhistoria.....uuuuuurk! Men det kan osså vara grav som jäklas....... HATAR att må illa!

• MV85
    ingenjörsbruden skrev 2009-01-27 09:32:16 följande:
    MV85: Naaaaw så gulligt! Man bara smälter!Det har aldrig hänt att jag fått blommor annat än på födelsedag o allahjärtansdag....så jag köper blommor til mig själv istället!! Idag är jag inte på topp....mår kasst.....illamåendet hänger i halsen.....en av kollegorna är hemma idag pga ngn kräkhistoria.....uuuuuurk! Men det kan osså vara grav som jäklas....... HATAR att må illa!
    Jag har aldrig fått blommor för att "man ska", utan får bara när han köper som infall för att han vill Har dock bara hänt 3 ggr under 2 år
    Eller jo, jag fick en bukett "vanliga" blommor från typ ica en gång när han inte hade haft tid att köpa födelsedagspresent till mig o det gått en vecka efter dagen i fråga... Då fick jag blommor "så länge" *s* Han är sööööt

Usch.. hoppas du mår bättre när du kommer igång lite mera, fram mot dagen!
  • Cantaton

MV85, vad fint av honom! Man blir ju så glad! Min sambo tycker att alla hjärtans dag är ett jippo och vill därför inte fira det. Men däremot kan han komma hem med någon blomma ibland. Det roligaste var i somras. Jag jobbade tillfälligt på ett IT-företag, satt ute hos kund - Interflora - och testade det nya blommogramsystemet innan det skulle lanseras. Så hela dagen satt jag och skickade blommogram mellan olika butiker, till och från utlandet o.s.v. och så helt plötsligt kommer receptionisten ner till mig med ett paket blommor!

Då har jag fått ett blommogram med röda rosor. Först blev jag jätteorolig att någon av mina tester skulle ha gått iväg på riktigt, men så insåg jag att jag aldrig hade adresserat några rosor till mig på Interfloras huvudkontor, och heller aldrig hade skrivit in uppgifter som "Levereras innan kl. 16.30" osv. Då var det min älskling som hade skickat till mig på jobbet Och alla där på kontoret undrade om jag fyllde år eller firade något. Det gjorde vi inte.

Den dagen blev jag riktigt, riktigt glad

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!