• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Pumpkin

Hej tjejer!

Har haft en riktigt jävlig dag faktiskt, var till tandläkaren imorse. Jag är livrädd för tandläkare. Grät hela tiden typ. Har skrivit mer i min blogg, orkar inte skriva ner allt igen...

• passionsblomman
    *klappar om och kramar*

Vad duktig du var som tog dig igenom det!!!
    Usch vad jobbigt att vara sådär rädd!
    Pumpkin skrev 2009-01-26 17:12:01 följande:
    Hej tjejer!
    Har haft en riktigt jävlig dag faktiskt, var till tandläkaren imorse. Jag är livrädd för tandläkare. Grät hela tiden typ. Har skrivit mer i min blogg, orkar inte skriva ner allt igen...
  • Mrs D to be

hihi brukar du också ge det som pressent:P
    det finns ju roliga små kort som man kan ge bort med *hihi* pick one and i do..

Mikabella skrev 2009-01-26 13:53:34 följande:
    Hej sötnosar! Hur leker livet idag? mitt leker ganska trevligt. Mannen fyller 30 o som duktig fru är det ju lite att pyssla med. Tårta, presenten och middag ikväll..sen tillkommer ju de sexigaste underkläderna och lilla rosetten runt halsen... Hoppas att ni har det bra och att livet är snäll mot er. Pussar o kramar!
  • Cantaton

Pumpkin. Starkt jobbat idag! Instämmer i vad passionsblomman skrev.

Själv har jag mest suttit i möten - ineffektiva sådana. Varför ska "alla" (dvs dem jag mötte idag) 50-60-åriga män vara så babbliga?

• Pumpkin

Tack tjejer! *kramas*

Känner mig fortfarande skärrad och obehaglig till mods, men nu ska jag snart gå och lägga mig så jag hoppas jag får sova gott i alla fall. Gudarna ska vet att jag är helt utmattad mentalt i alla fall.