• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Jamen eller hur! Hela dagen gick av TVÅ möten. Jag hann ju inte med någonting.

ingenjörsbruden skrev 2009-01-27 09:32:16 följande:
    Cantaton: Ja det är skumt...karlar i den åldern gillar verkligen att höra sin egen röst....suck!
  • Ninnispinnis

Min man tycker egentligen också att alla hjärtans dag är överskattat, men nu råkar det ju vara den dagen vi träffades så det brukar firas i alla fall

Det 14 februari firar vi 10 år, så jag hoppas på en bukett rosor då... Han är faktiskt väldigt bra på att överraska och upppmärksamma mig i vardagen med små presenter, blommor, middagar, söta mess och lappar med mera. Han är så fin!

• MV85

Cantaton: Alla hjärtans dag har vi heller aldrig firat... har nog faktiskt inte ens varit i samma stad en alla hjärtans dag sedan vi träffades.. hmm....
    Men det är inte det som är de viktiga dagarna, det är alla de andra..!
    Jag vill oxå få blommogram nån gång! hehehe

• Cantaton

Ja, det är ju vardagsuppskattningen som är viktig.

Mm, det är mysigt att få blommogram. Det värsta är bara att mamma vet om när jag får det ;) Har fått det två gånger. Den ena gången skickades det till mammas butik, så det var hon som ordnade budet. Den andra gången beställdes blommogramet i mammas butik.

MV85 skrev 2009-01-27 10:25:43 följande:
    Cantaton: Alla hjärtans dag har vi heller aldrig firat... har nog faktiskt inte ens varit i samma stad en alla hjärtans dag sedan vi träffades.. hmm.... Men det är inte det som är de viktiga dagarna, det är alla de andra..!Jag vill oxå få blommogram nån gång! hehehe
  • ingenjörsbruden
    Cantaton skrev 2009-01-27 10:42:11 följande:
    Nu har jag bokat biljetter till Mora Träsk till min gudson och mig
    Moahahahaha! Guuuud va roligt!!
  • GladaEmma

Skit oxå! Tyckte jag var hur nöjd som helst med mina inbjudningar, men nu när jag skriver ut dem och ska fästa dem i kortet så inser jag att de inte alls är bra. De ser så himla pyttiga ut =(

Vet inte alls hur jag ska göra nu *snyft* Hoppas att det blir bättre bara jag gör texten lite större eller nått sånt enkelt!

• Cantaton

Det låter ju som om du bara ska göra allt på inbjudningarna en aning större. Testa det först, innan du ändrar något annat, eftersom du ju är nöjd med dem i övrigt. Lycka till

GladaEmma skrev 2009-01-27 12:49:26 följande:
    Skit oxå! Tyckte jag var hur nöjd som helst med mina inbjudningar, men nu när jag skriver ut dem och ska fästa dem i kortet så inser jag att de inte alls är bra. De ser så himla pyttiga ut =( Vet inte alls hur jag ska göra nu *snyft* Hoppas att det blir bättre bara jag gör texten lite större eller nått sånt enkelt!
  • GladaEmma

Jo precis, men hur gör jag det?

Jag har använt publisher och om jag gör kortmåtten större där så att man kan göra text och allt större så går det inte att skriva ut på vanligt A4 verkar det som (i alla fall i min tekniska värld - det kanske går).

Tanken är att jag ska göra inbjudan som ett vikkort där jag fäster sidan med informationen i kortet. Sen ska jag vika arket och ha själva inbjudan där. Svårt att förklara, men ni kanske förstår ändå. Jag skriver alltså ut inbjudan som två papper och sen kopierar jag upp den på fram- och baksida/upp- och ner. Usch så komplicerat det låter.

Cantaton skrev 2009-01-27 13:09:45 följande:
    Det låter ju som om du bara ska göra allt på inbjudningarna en aning större. Testa det först, innan du ändrar något annat, eftersom du ju är nöjd med dem i övrigt. Lycka till
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!