En riktigt schysst hyra! Jag kommer att sitta i en butikslokal, och kvinnan som egentligen har lokalen kommer att använda bakutrymmet. Däremot har jag tillgång dit för att komma åt pentry och toalett. Så en liten butikslokal, med stora fönster alldeles för mig själv. Den andra kvinnan kommer i stort sett bara vara där kvällar och helger och jag kommer ju att vara där kontorstid. Hyran ligger på totalt ca 3600kr och den DELAR VI PÅ. Sedan tillkommer kostnad för internet, vilket hon inte behöver. Ligger i centrala Årsta.
Jag tror att det kommer att bli toppen! Det pirrar i hela mig. Ska bli jättespännande! Det känns som om företaget plötsligt blev ett riktigt företag på något sätt.
Jag menar, en hyra på 2000kr är ju INGENTING. Jag har kollat runt på företagshotellen och deras priser ligger ju på mellan 5000 och enorma summor. Var och kikade på ett sådant idag. Och där skulle jag få ett rum på 9m2 inklämt längst in i en korridor där det var alldeles mörkt för 5000kr. Kändes inte så lockande faktiskt...
passionsblomman skrev 2009-01-23 22:46:37 följande:
Superavis! fast jag är så täppt i min illröda näsa, så födan är inte så petigt med förrän jag får tillbaka smaken. Till dess duger Thé med en -rejäl-skvätt Whiskey alldeles yyytmärkt. Vad skönt med lokal Cantaton! Fick du en hiskelig hyra nu då eller en lite rimlig?