• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • tobiasochlinda

hua! sluta med te!!!?? :( ok minska ner då...:) Jag har även handlat spenat broccoli järnberikat juice och 3 paket blodpudding, så nu jäklar:)

• Mrs D to be

iaf svart tror att rött inte har den inverkan kanske inte heller grönt men jag är inte säker.

tobiasochlinda skrev 2009-01-21 21:56:20 följande:
    hua! sluta med te!!!?? :( ok minska ner då...:) Jag har även handlat spenat broccoli järnberikat juice och 3 paket blodpudding, så nu jäklar:)
  • Hvidbrud

Hej tjejer! Nu är jag hema igen. Ska se om jag kan hitta lite tid att läsa alla inlägg... Vill ju gärna följa med i vad som händer. Det ser i alla fall ut som om det är en masa kända anikten här i alla fall.
    Men nu ska jag in och vila lite. Bebisen växer och jag var på yoga halv nio i morse, så jag måste vila ögonen liite så att jag kan accumulera lite energi till mig också.

*KRAM*

• Mrs D to be

Hehe va jovbbigt för dig Jag har roat min dag med föreläsning om statistik från 08-17 :-S *gråter* men det va ganska intressant iaf. sedan har jag promenerat i 80 min .
    Vad har ni andra gjort idag?

Hvidbrud skrev 2009-01-22 15:15:48 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag hema igen. Ska se om jag kan hitta lite tid att läsa alla inlägg... Vill ju gärna följa med i vad som händer. Det ser i alla fall ut som om det är en masa kända anikten här i alla fall. Men nu ska jag in och vila lite. Bebisen växer och jag var på yoga halv nio i morse, så jag måste vila ögonen liite så att jag kan accumulera lite energi till mig också.*KRAM*
  • Hvidbrud

Så har jag läst upp mig lite. Ni är ju så himla gulliga här inne!

Mikis: Hoppas att det gick bra på intervjun, nyfiken!
    Här tränas det inte särskilt mycket... Yogan gillar jag skarpt, så det gör jag, men jag är för trött just nu för att orka simma eller springa eller ens ta långa promenader. Cyklar i stilla mak till jobbet bara. Men så är det ju nu. Så är det att vara på smällen! Får gympa lite mer när jag får orken tillbaks.

Ingenjören: Tittade precis på dina vackra bröllopsbilder. Åh, vad fin du var!

Mrs D: Lyllos dig som ska välja klänning... Det var det bästa med hela bröllopsplaneringen nästan! Mitt råd är: håll inte tillbaks! Go big! Hi hi!

Cantaton: Beklagar sorgen. Man slutar aldrig att sakna morfar

Ninnis: Tvivlar inte ett ögonblick på att du är minst lika stark som pippi! Vill inte brottas med dig... He he

Lindaochtobias: Tänk att det snart är dags! Det käns ju som om det var igår du berättade att du var gravid! Så härligt! Rött te kan du dricka utan problem! Grönt och svart bör man hålla igen lite med. Har själv noja på varmt vatten med en pressad klyfta citron i... (ska dessutom styrka njur- och leverfunktionen som bonus)

• Cantaton

Jag började dagen med att gå på cellprovtagning. Sedan åkte jag hem och gjorde en massa administrativt arbete. På eftermiddagen åkte jag och tittade på en potentiell kontorslokal. Den lilla tid som var kvar av arbetsdagen gjorde jag lite mer administrativt arbete, och nu ikväll har sambon och jag varit på middag hos en kompis.

En bra dag, men jag känner att jag hinner med alldeles för lite, och jag är så orolig för att inte ha tillräckligt med röst på lördag..

Mrs D to be skrev 2009-01-22 20:23:26 följande:

Hehe va jovbbigt för dig Jag har roat min dag med föreläsning om statistik från 08-17 :-S *gråter* men det va ganska intressant iaf. sedan har jag promenerat i 80 min .Vad har ni andra gjort idag?
  • Cantaton

Det är väl så... Farfar dog 2000 och honom saknar jag mycket fortfarande.

Hvidbrud skrev 2009-01-22 23:22:16 följande:
    Cantaton: Beklagar sorgen. Man slutar aldrig att sakna morfar
  • ingenjörsbruden

Mrs D to be: Håller med Cantaton...han gillar nog den låten!

tobiasolinda: Om du får reda på vilken tesort som var ok så kan du väl hojta?!

Cantaton: Såna dagar är frusterande......man hinner med massor men känner ändå att man borde hunnit mer.....kanske något typiskt kvinnligt eller?

Ninnis=pippi=SANT!

Hvidis: Tack! Vem känner sig inte som en prinsessa på sitt bröllop?!
    Kör du någon speciell yoga? Läste att man skulle vara lite försiktig med att stretcha för mkt under graviditeten.....ngt med att leder, brosk mm är mkt mer töjbart...Älskar verkligen osså yoga o vill inte sluta med den....

Mikis: Hur gick intervjun????? Håller tummen så den är lite blålila!!!

Det är inte roligt att jobba igen efter att varit ledig i 4 veckor... ...men det är VÄLDIGT skönt att det är fredag!
    Ska titta på husritningarna o kalkyler i helgen....roligt men jobbigt.
    O så ska jag träffa lite goa tjejer på söndag!
    Vad ska ni göra i helgen?

• Mrs D to be

ingenj: pinsamt att behöva säga att jag glömt att du gift dig men nu när jag blir påminnd kommer jag ihåg det :-P du var jättefin gillar färgen på din klänning.

mikkis: jag kanske skulle träna på att göra det nummret på brölloppet.. vorde vell gulligt... (inte) Då ska ni höra när han "sjunger" den här i see trees so green red roses to... det kan jag inte ens förklara hur han låter måste upplevas live.. *fniss*

• Cantaton

ingenjören, jag vet faktiskt inte om de är typiskt kvinnligt, men däremot typiskt för ambitiösa människor med höga mål kanske?

Hoppas att jag får lite gjort idag. Jag har blivit mailbombad med jobb under natten...! Så nu är listan jag hade igår ännu längre. Men jag betar av punkt för punkt.

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!