• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • dfk

Oj, nu har det kommit fler vackra klänningar i ditt galleri!
    Mrs D to be... Jag hade själv en riktig prisessig klänning när jag gifte mig. Kanske var det lite "gräddbakelse"- varning på den,
    men jag ångrar mig inte. Jag kände mig så vacker i den.
    Tiaran var väldigt fin!, jag tror inte att den blir för stor.
    Men du får prova prova prova... så känner du om du tycker att den passar till.
    Jag älskar tiaror!

• Mrs D to be

ja jag gör mina smycken själv. så jag väljer precis vad jag vil ha! men jag jagar lite olika design men alla är ju så små så det är lite svårt. men det lutar nog åt att göra smycken med kristaller eller vita sötvattenspärlor.Jag tittader på en shop på nätet och hon sålde inte alls avanserade saker för 800 det kostar lixom 200 spänn för mig att göra samma sak.
    Nu ska jag iväg och vaccineras jag hatar nålar det är det värsta jag vet.. vi får vell se hur det går

• Mrs D to be

åååååååå va kul jag vill med åka men det går inte :P

• Ninnispinnis

Låter underbart! Du får inte nog av USA, ser jag

Pumpkin skrev 2009-01-21 09:56:02 följande:
    Hmm, funderar på att åka till New York i maj, hur låter det?
  • Mikabella

Älskar New York! Åk!

Pumpkin skrev 2009-01-21 09:56:02 följande:
    Hmm, funderar på att åka till New York i maj, hur låter det?
    Mrs D: Usch, lider med dig. Jag avskyr sprutor!
  • Pumpkin

Nej jag får aldrig nog av USA Har bara lite svårt att övertyga maken, han inser inte att pengarna på resekontot är till för att användas

• Mikabella

Åh vad roligt! Det är ju inte så vanligt i vårt "janteland" att man får komplimanger från folk man inte känner, så när man får det så känns det ju verkligen ärligt! Man får en liten egokick o det skadar ju inte motivationen Du är duktig!!!

Ninnispinnis skrev 2009-01-20 10:42:24 följande:
    Mikis, jag förstår att det känns frustrerande att gå hemma, men det är ju som du säger tur att ni inte hamnar i ekonomisk knipa i alla fall (eller på Mikisspråk: sitter i jön )Jag tränar på, mest cirkelgym nuförtiden. Plus yoga och annat med Nintendo Wii så klart Måste bara få skryta lite... Jag har fått kommentarer från både instruktör och deltagare på cirkelgymmet att jag är stark! Instruktören berömde min styrka och teknik, och en tjej som hela tiden var bakom mig på respektive maskin sa att hon tyckte jag var stark *sträcker lite stolt på mig*
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!