• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Hej alla mina fina vänner.

Först får jag ju skriva att intervjun gick jätte bra. Vet ju inte om jag får jobbet, men jag tycker det var väldigt roligt o stärkande att få gå på en intervju o att få känna att man faktiskt inte är helt ointressant Tack för stödet o omtanken från er gullhönor!!

Idag är en riktigt seg dag. Kunde inte sova i morse så jag åkte till stallet o mockade o fixade iording redan kl 8. Blir ingen ridning idag eftersom det är snorhalt o snöslaskigt. Usha inge skoj ju! Skulle verkliegn kunna tänka mig typ Maldiverna nu...Åhhhh vill åka dit! Någon som varit där?!

Ingenjörsbrudis! Oj vad jag gillade din bröllopsoutfit! Sååå vacker färg på dig. Perfekt! Grattis!!!!!

Cantaton: Ush stackars dig. Jag känner att något liknade ligger o lurar i min kropp... Vill inte bli sjuk...Såååå tråkigt. Hoppas verkligen att du snart mår bättre. Skickar lite kryapådigohoppasduslipperdendummahostasåattdukanskuttaohoppasnartigen-kramar!

Plummis: Åhhh biokväll! Myyyysssss! Verkar vara en ärlig film oxå! Lite avis. Mumsa lite popcorn åt mig oxå

MrsD: Jag håller med Hvidis! Goooo girl! Håll inte tillbaka på prinseesoglamlooken! Åhhh vad roligt tt få välja klänning! Tittade i ditt galleri o såg tiaran oxå! Klart du ska ha en sån!!

Hvidis: Pussar på dig! Du är så duktig. Kan verkligen tänka mig hur söt du är med din lilla mage! Klappa bäbisen lite från mig.

Ninnis: Önskar jag hade dina Pippi muskler...Grrr blir aldrig stark...Vill ju vara lika stark som Hulken ju! Hihi en lillhulk med pitbull lynne...hmmm tror jag hoppar den gröna färgen dock...lila trasiga byxor är ju ganska coolt, men kallt såhär i snön... Puss på dig! Du är duktig som håler igång träningen!

Hmmm vem har jag missat...ber om förlåt....Skickar massor av kramar till er allihopa iaf! Ni är bäst!!

Nu ska jag sticka till "fiskebilen" o hämta havskräftor, musslor, pilgrimsmusslor och hälleflundra.

• Mikabella

Tobias&Linda: *Klappar på magen o serverar dig ett stort glas varm vatten med citron, lite färsk ingefära och honung i*

• Cantaton

Mikabella, skönt att intervjun gick bra! Och tack för kryapådigohoppasduslipperdendummaho
    stasåattdukanskuttaohoppasnartigen-kramarna

Jag inser att det var ett stort misstag av mig att promenera hem, för jag är fortfarande helt slut. Inte direkt så att jag får något gjort då... alls...

• Cantaton

GRATTIS!!!! Vad är det för jobb?

Pumpkin skrev 2009-01-23 13:18:07 följande:
    Yeay - jag fick mitt extrajobb!
  • Pumpkin

Tack! Det är ett extrajobb på ett tryckeri, mest nattskift. Passar perfekt när man är student

Cantaton skrev 2009-01-23 13:27:52 följande:
    GRATTIS!!!! Vad är det för jobb?

• Cantaton

Aha! Vad får du göra då? Mm, perfekt för student. Jag känner mig fortfarande som en

Pumpkin skrev 2009-01-23 13:29:34 följande:
    Tack! Det är ett extrajobb på ett tryckeri, mest nattskift. Passar perfekt när man är student  
  • Pumpkin

Det lät som att det var ett ganska enformigt jobb, hålla koll på maskinerna, fylla på med tidningspapper och sånt. Men jobbar man inte med det jämt så är det ju lugnt

Cantaton skrev 2009-01-23 13:30:32 följande:
    Aha! Vad får du göra då? Mm, perfekt för student. Jag känner mig fortfarande som en
  • Cantaton

Ja, precis. Kan vara rätt skönt med softa, "hjärnbefriade" jobb när man dagligen tampas med tunga texter och tentor.

• Mikabella

Hurra för dig!!!

Pumpkin skrev 2009-01-23 13:18:07 följande:
    Yeay - jag fick mitt extrajobb!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!