• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Fjosok

ja, vilken rumpmarkerare, med den kjolen och den färgen

• Mrs D to be

jag gjorde en gång chokladbotten av brownie smet med vitchoklad chesecake smet som fyllniung sen kan du göra en frosting av nutella att dra på och dervera med hallon. också enkelt

Hvidbrud skrev 2009-01-24 15:55:05 följande:
    Tack, Mrs D!Den verkar lätt att ha at göra med!Kanske man jan göra den med chokladbottnar och chokladkräm istället? Har är ett chokladmonster! (Jag mår illa om jag äter choklad nu med bebben, så det är ett lätt sätt för mig att baka en kaka som jag inte vråläter av!)
  • Mrs D to be

jag gjorde en gång chokladbotten av brownie smet med vitchoklad chesecake smet som fyllniung sen kan du göra en frosting av nutella att dra på och dervera med hallon. också enkelt

Hvidbrud skrev 2009-01-24 15:55:05 följande:
    Tack, Mrs D!Den verkar lätt att ha at göra med!Kanske man jan göra den med chokladbottnar och chokladkräm istället? Har är ett chokladmonster! (Jag mår illa om jag äter choklad nu med bebben, så det är ett lätt sätt för mig att baka en kaka som jag inte vråläter av!)
  • Mrs D to be

mm helt otrolig, har ni sätt armlös benlös makalös?? det handlar om typ samma sak.. sååå berörande

• Mikabella

Hej sötnosar! Hur leker livet idag? mitt leker ganska trevligt.

Mannen fyller 30 o som duktig fru är det ju lite att pyssla med. Tårta, presenten och middag ikväll..sen tillkommer ju de sexigaste underkläderna och lilla rosetten runt halsen...

Hoppas att ni har det bra och att livet är snäll mot er. Pussar o kramar!

• Ninnispinnis

Hihi, Mikis, din make är one lucky guy

Jag = Pippi? Hihi, gärna för mig!

*skyndar mig att boka cirkelgymspass måndag, tisdag och torsdag*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!